Ndoshta shumë prej jush nuk do ta pranonin se i lexojnë! Por ne besojmë se të paktën një herë në jetën tuaj keni lexuar një artikull në faqen e fundit të gazetës së sportit, në rrjetin tuaj social apo në shtypin e ditës.
Sërish mediat e skandaleve janë ndër më të shiturat.
Përse? Sepse leximi i mediave të thashethemeve na mundëson të dalim nga rutina dhe të humanizojmë njerëzit e famshëm.
Shtuar kësaj femrat kanë prirjen të identifikohen me njerëzit e famshëm dhe të sigurohen prej ngjarjeve, mbi të gjitha ato negative: të zbulosh që edhe aktorja më magjepsëse tradhtohet “të bën të marrë frymë e lehtësuar”.
Tek të gjithë ne, ka një prirje të lindur për thashetheme, që sipas disa studiuesve, ka një funksion social: konfrontimi për një argument neutral, si lajmet rozë i bën njerëzit që të njohin më mirë aspekte reciproke mes tyre.
Rasti i fundit? Lajmi për një tradhti të mundshme të Angelina Jolie ofron mundësinë që të flasësh për tradhtinë, martesën, adoptimin, etj.