Përgjatë viteve, e kemi logon e Calvin Klein të duket kështu:
Ose kështu:
Por tani, një dizajn i ri e përfaqëson markën. Calvin Klein zbuloi një logo të re në “Instagram” dje, duke e përshkruar si “një rikthim në shpirtin e origjinales” dhe “një njohje të themeluesit dhe themeleve të shtëpisë së modës”. Ndoshta kjo është një shenjë se, edhe pse marka ka mirëpritur një drejtor të ri krijues, Raf Simons, ajo nuk e ka humbur kontaktin me rrënjët e saj.
Logo është realizuar në bashkëpunim me drejtorin e artit dhe dizajnuesin grafik, Peter Saville, nga i cili Raf Simons u frymëzua për koleksionin Vjeshtë 2003. Pas një dekade, bashkëpunimi mes tyre vazhdon.
Simons pritet të tregojë koleksionin e parë për “Calvin Klein” më 10 shkurt.
Burimi: Harper’s Bazaar