Iris Apfel u bë një ikonë mode dhe yll i mbuluar në moshën 83-vjeçare, kur Muzeu Metropolitan i Institutit Kostumeve të Artit paraqiti një ekspozitë të madhe nga koleksionet e rrobave dhe të aksesorëve nga njujorkezët.
94-vjeçarja që atëherë ka marrë pjesë në fushata të ndryshme mode, i është kushtuar një dokumentar për jetën e saj dhe ka bashkëpunuar me shumë marka të mëdha. Ajo e nisi karrierën e modës pas moshës së pensionit, por është e para që vënë re se industria e modës është e fiksuar pas rinisë dhe injoron ato që shpenzojnë fuqi.
“Industria e modës jo vetëm që ka harruar njerëzit e vjetër, por ka harruar edhe njerëzit e moshës së mesme. Industria e modës është e fiksuar pas rinisë, gjë që është totalisht e çmendur, e papërgjegjshme nga këndvështrimi financiar, ndaj unë nuk ndjejë keqardhje për to, ato e sollën vetë. Shumë dizajnues të mëdhenj do të bënin veshje shumë, shumë të shtrenjta, duke u kushtuar shumë, shumë mijëra dollarë që njerëzit e rinj nuk i përballojnë dot”, Apfel thotë për “The Telegraph”.
Ajo vazhdon: “Ato bëjnë fustane në trupat e 16-vjeçareve që mund të blihen nga femrat mbi 65-75 vjeçe, këto janë femrat në shtetet tona që kanë të ardhura të qëndrueshme, kohë dhe para për të bërë “shopping” dhe ato duan të blejnë gjëra të bukura, por është shumë e vështirë për të gjetur gjëra që janë të përshtatshme për to. Kjo nuk ka asnjë kuptim”.
Apfel i është futur së fundmi botës së teknologjisë së veshjes, duke bashkëpunuar me WiseWear për bizhuteri që ndjekin shëndetin tuaj, duke dërguar alarme në telefonin tuaj përmes “Bluetooth”-in. Kjo gjë është huazuar pak muaj më parë nga “Swarovski” në byzylykët e saj me gurë të çmuar.
Burimi: The Telegraph