Instagram po teston një veçori të re që do t’i lejojë krijuesit e përmbajtjes të kërkojnë para nga ndjekësit e tyre për të hyrë në përmbajtje ekskluzive. A
bonimet në Instagram do t’i lejojnë krijuesit e përmbajtjes të fitojnë para nga përmbajtja e tyre në bazë të veçorive të ngjashme si në Facebook ashtu edhe në Twitter.
Instagram e bëri njoftimin të mërkurën përmes një blogu. Ai tha se funksioni i ri do t’i prezantohet fillimisht një numri të vogël krijuesish me bazë në SHBA. Këto përfshijnë 10 atletë, krijues, influencues dhe të famshëm në platformë. Gjatë muajve të ardhshëm, funksioni do të zgjerohet për më shumë krijues.
Ndjekësit do të mund të paguajnë një tarifë mujore për të pasur akses në përmbajtje ekskluzive.
Meta, e cila zotëron Instagramin, tha se masa ishte për të ndihmuar krijuesit të fitonin një burim të qëndrueshëm të ardhurash në platformat e tyre.
“Me abonimet në Instagram, krijuesit mund të zhvillojnë lidhje më të thella me ndjekësit e tyre më të angazhuar dhe të rrisin të ardhurat e tyre mujore periodike duke u dhënë abonentëve akses në përmbajtje ekskluzive dhe përfitime, të gjitha brenda të njëjtës platformë ku ata tashmë ndërveprojnë me ta”, kishte thënë ‘Instagram’ në blogun e tij. .
“Kjo (Abonimet në Instagram) do t’i ndihmojë krijuesit të fitojnë më shumë duke ofruar përfitime për ndjekësit e tyre më të angazhuar si aksesi në Live dhe Tregime ekskluzive. Jam i emocionuar që do të vazhdoj të ndërtoj mjete për krijuesit për të siguruar jetesën duke bërë punë krijuese dhe për t’i vënë këto mjete në duart e më shumë krijuesve së shpejti, “shtoi Meta-pronari dhe CEO, Mark Zuckerberg në një postim në Facebook.
Meta ka sqaruar gjithashtu se nuk ka në plan të marrë asnjë pjesë të të ardhurave nga abonimet në Facebook dhe Instagram të paktën deri në vitin 2023.
Me rritjen e popullaritetit të platformave të abonimit të bazuar në anëtarësim si Patreon dhe OnlyFans, gjigantët e mediave sociale kanë kërkuar mënyra për të ndihmuar krijuesit të fitojnë para nga përmbajtja e tyre.