Në një kohë kur pandemia e COVID-19 ka ndryshuar rrënjësisht jetët tona duke na bërë të kalojmë thuajse të gjithë ditën brenda mureve të shtëpisë, shpëtimi i vetëm për këdo që ka nevojë të kryejë blerje në biznese të ndryshme pa rrezikun e infektimit, është teknologjia.
Dhe kur vjen puna tek teknologjia, kompania Tour Make është siguruar që të sjellë ekskluzivisht në Shqipëri një nga krijimet më të domosdoshme në këtë periudhë të krijuar nga Google dhe Tourmake: Dyqanin virtual!
Por çfarë është një dyqan virtual?
Nëpërmjet tekonologjisë super inovative, Tourmake të lejon që virtualisht, të vizitosh çdo dyqan ap atraksion turistik që t’i dëshiron duke të ofruar një fushëpamje prej 360 gradësh, të njëjtë me atë që do të kishe nëse do të ndodheshe fizikisht në të njëjtin vend.
Por përveçse mund t’i vizitoni këto dyqane, tashmë mund të bëni edhe blerje në faqet e-commerce ekzistuese të bizneseve në fjalë, ose n ë ato që Prime Spot ka realizuar enkas për ta, duke ofruar kështu një shërbim tërësisht të kompletuar.
Kështu, vetëm me disa klikime, ku mund të shihni produktet që dëshironi dhe të njiheni me të gjitha veçoritë, t’i blini ato dhe në mënyrë tërësisht të sigurt, produktet vijnë më pas në shtëpinë tuaj.
E njëjta tekonologji inovatore është përdorur nga disa prej brandeve më prestigjioze në botë, si Rolex apo Ralph Lauren, e tashmë është e disponueshme edhe për bizneset dhe konsumatorët shqiptarë që në këto kushte, por përshtaten me mënyrën e re të jetesës dhe teknologjia po i ndihmon më së miri.
Falë bashkëpunimit me Google, Prime Spot ka sjellë një përvojë tërësisht të re në treg duke u ofruar bizneseve në vend një vend të privilegjuar në motorin më të madh të kërkimit në botë.
Mbi 600 biznese dhe atraksione turistike janë tashmë pjesë e kësaj risie teknologjike që i ekspozon ndaj një publiku shumë herë më të gjerë, jo vetëm vendas, por botëror.