Ndërsa përgjithësisht modelet fotografohen në një moment që ndalojnë në një pozë të caktuar, në shfaqjen e modës të Kenzo-s pranverë/verë 2017 ndodhi ndryshe. Me eventin e mbajtur në Cité de l’Architecture et du Patrimoine, të gjithë nisën të fotografonin pasi hyn në shfaqje.
Kjo sepse dizajnuesit e Kenzo-s, Carol Lim dhe Humberto Leon, kishin vendosur njerëz real që të pozonin si skulptura mes atyre aktuale që ishin në korridorin e muzeut të kthyer në pasarelë. Këta njerëz, kërcimtarë, performues, komedian, akrobatë dhe një mesogrua, të cilët ishin në moshën 20-58 vjeç, ishin të pikturuar me të bardhë ose jeshile për t’u dukur si allçi dhe majtën poza mbresëlënëse me qetësi për një kohë të gjatë. Por, në fakt ato ishin të vërtetë dhe nudo!
Përmes një deklarate, marka shpjegoi: “Kenzo dëshiron të festojë bukurinë e trupit dhe fuqinë e tij përmes alternimeve specifike në formën njerëzore… Duke menduar për “Studio 54” dhe “Le Palace”, vendet ishin njerëz që erdhën së bashku si një, ekipi i Kenzo-s gjeti në Cité de l’Architecture një galeri të madhe me monumente të artit francez skulpturor nga shekulli XIX. Kështu që skulpturat e gjalla ishin futur në muze, si një mënyrë përditësimi: trupat janë historike, familjet zhvillohen, miqtë përshtaten, të dashuruarit shndërrohen”.
Në fakt është mjaft e fuqishme të shikosh këto trupa të vërtetë përballë atyre të realizuar me mermer. Kjo ishte një deklaratë lidhur me standardet e bukurisë dhe përcjelljen e një mesazhi për pozitivitetin, pavarësisht se çfarë mase trupore keni.
Burimi: Elle