Me festimin e Javës së Modës në Milano, Louis Vuitton hapi dyqanin e tij të parë “pop-up” për meshkujt. Të lokalizuar në qytetin italian, dyqani është i mbushur me koleksionet Pranverë/Verë 2017 të markës franceze.
Në të nuk përfshihen vetëm veshjet për meshkujt, por këpucët, çantat, orët dhe aksesorët.
Ndërsa Kim Jones dizajnoi koleksionin, krijimi i dyqanit nderon Afrikën, aty ku Jones kaloi fëmijërinë e tij dhe artin e vëllezërve tregtarë, duke përzier veprat Dinos dhe Jake me një oxhak antik dhe tavanin prej druri.
Dyqani do të qëndrojë i hapur deri më 29 janar.
*Pop-up – një trend i hapjes së dyqaneve së shitjeve të përkohshme. Është një pikë shitje e përkohshme: hapësira mund të jetë dyqan një ditë dhe të organizojë një koktej mbrëmjen tjetër.
Burimi: Hypebeast