Kanë kaluar disa muaj që nga hyrja në fuqi e Kodit të ri të Qarkullimit Rrugor ne Itali dhe tani vjen një risi e rëndësishme: publikimi i karakteristikave që do të kenë targat që do të vendosen në monopatinat elektrike. Detyrimi ekziston tashmë, por pritej dekretimi zbatues.
Dokumenti është publikuar në faqen zyrtare të Ministrisë së Infrastrukturës dhe Transportit, por ende mungon botimi në Fletoren Zyrtare për t’u kthyer në ligj me fuqi të plotë. Gjithashtu, do të nevojitet edhe një dekret i dytë, ai që përcakton koston e të ashtuquajturës targë për monopatinat. Pa këtë dekret, detyrimi nuk mund të hyjë në fuqi.
Targa e monopatinave, rregullat
Targa për monopatinat elektrike do të shtypet nga Poligrafia e Shtetit, ashtu siç ndodh me targat e tjera, dhe nuk do të lidhet me mjetin, pasi monopatinat nuk kanë numër shasie dhe nuk janë të regjistruara në një arkiv kombëtar, por do të lidhet me personin. Targat do të kenë këto karakteristika:
-Përmasat dhe forma: drejtkëndëshe, me përmasa 5 cm (gjerësia) × 6 cm (lartësia).
-Materiali dhe ngjyrat: plastike, ngjitëse dhe e paremovueshme.
-Sfond i bardhë reflektues me shkronja të zeza. Në sfond, me transparencë, do të jetë e shkruar “M.E.F.”
-Simbolet dhe kodimi: përfshin stemën e Republikës Italiane (si te targat e makinave).
Teksa Italia ka ndërmarrë detyrimin ligjor të vendosjes së targave në monopatina, nuk mund të themi se e njëjta gjë ndodh në Shqipëri. Në vendin tonë, ende nuk ka asnjë projektligj të depozituar, që të parashikojë detyrimin e targës në skuterat elektrike, të cilat janë kthyer në një burim aksidenti të shpeshta nëpër rrugët e Shqipërisë, kryesisht në kryeqytet.