Facebook po e ndryshon emrin e kompanisë në Meta ndërsa përballet me një shqyrtim të gjerë të dëmeve të botës reale nga platformat e tij të ndryshme pasi një sinjalizues zbuloi qindra dokumente të brendshme.
Një riemërtim mund të jetë pjesë e një përpjekjeje për të riparuar reputacionin e Facebook dhe për të kthyer faqen, pas një serie makthesh PR, duke përfshirë keqinformimin në platformat e tij, dështimet e moderimit të përmbajtjes dhe zbulimet rreth efektit negativ që produktet e tij kanë në shëndetin mendor të disa përdoruesve.
Ndryshimi i emrit, i cili u njoftua nga Mark Zuckerberg gjatë konferencës së tij të realitetit virtual dhe realitetit të shtuar, Facebook Connect, përputhet me fokusin e tij në rritje në metaverse, i cili i referohet përpjekjeve për të kombinuar teknologjitë virtuale dhe të realitetit të shtuar në një sferë të re online.
Zuckerberg, bashkëthemeluesi dhe CEO i Facebook, nisi një event të madh produkti të enjten duke prezantuar një seri konceptesh të reja sociale, lojërash dhe pune për metaverse – dhe duke pranuar optikën e përqendrimit në produkte të tilla mes shqyrtimit të rinovuar të kompanisë. .
“Unë e di që disa njerëz do të thonë se kjo nuk është koha për t’u fokusuar në të ardhmen dhe dua të pranoj se ka çështje të rëndësishme për të punuar në të tashmen. Gjithmonë do të ketë,” tha Zuckerberg në një video fillestare. përpara fjalimit të tij kryesor. “Pra, për shumë njerëz, thjesht nuk jam i sigurt se do të ketë ndonjëherë një kohë të mirë për t’u fokusuar në të ardhmen. Por e di gjithashtu se ka shumë prej jush që ndihen njësoj si unë.”
“Ne jetojmë për atë që po ndërtojmë”, shtoi Zuckerberg. “Dhe ndërsa bëjmë gabime, ne vazhdojmë të mësojmë, të ndërtojmë dhe të ecim përpara.”
Facebook transmetoi drejtpërdrejt ngjarjen e tij të tetë vjetore Connect për të zbuluar risitë dhe kërkimet e tij më të fundit në realitetin e shtuar dhe virtual, dhe më shumë mbi vizionin e tij për metaverset, i cili i referohet përpjekjeve që kombinojnë teknologjitë e realitetit virtual dhe të shtuar në një platformë të re online.
Facebook shfaqi një seri video konceptesh që theksonin vizionin e tij për metaverse, të tilla si dërgimi i një imazhi holografik të vetes në një koncert me një mik që merr pjesë në jetën reale, ulur rreth tavolinave virtuale të takimeve me kolegë të largët ose duke luajtur lojëra zhytëse me miqtë.