Kapiteni i fluturimit të dështuar të Air India paralajmëroi se avioni i tij po “humbte fuqinë” disa sekonda para se të përplasej me një ndërtesë në Ahmedabad, duke vrarë më shumë se 290 persona.
“Mayday! Pa shtytje, po humbasim fuqinë, nuk mund të fitojmë lartësi”, paralajmëroi kapiteni Sumit Sabharwal ndërsa avioni i tij filloi të humbiste lartësinë, raporton Telegraph. Megjithatë, pas këtij mesazhi, kulla e kontrollit nuk mori asnjë lajm apo komunikim të mëtejshëm. Piloti kishte 8,200 orë përvojë fluturimi.
Boeing 787-8 Dreamliner me destinacion Londrën u rrëzua në një periferi të dendur me popullsi të dendur disa minuta pas ngritjes. Fluturimi AI171 i Air India, që mbante 242 persona – 230 pasagjerë dhe 12 anëtarë të ekuipazhit – u rrëzua në një konvikt ku strehoheshin mjekët, pak larg Aeroportit Ndërkombëtar Sardar Vallabhbhai Patel.
Sipas një deklarate të Air India, numri i të vdekurve është 241, ndërsa një pasagjer, shtetasi britanik 39-vjeçar Vishwash Kumar Ramesh, u gjet i gjallë në sediljen 11A dhe po trajtohet. Në total, duke përfshirë edhe ata që u vranë në tokë, policia indiane ka njoftuar zyrtarisht se numri i të vdekurve deri më tani ka arritur në 260.
SKENARËT
Versioni i parë që po merret në konsideratë është se avioni u përplas me një tufë zogjsh gjatë ngritjes, duke rezultuar në humbje të fuqisë në motorë. Ish-kapiteni Saurabh Bhatnagar vlerësoi se ulja e ndjeshme e fuqisë disa minuta pas ngritjes mund të jetë shkaktuar nga përplasje të shumta me zogj. “Nëse ka pasur një goditje nga një tufë, kjo shpjegon pse avioni nuk ishte në gjendje të mbante ngjitjen e tij”, vuri në dukje ai.
Analisti i aviacionit Sanjay Lazar shtoi se avioni nuk arriti të ruante shtytjen për më shumë se gjashtë minuta, gjë që tregon një mosfunksionim serioz menjëherë pas ngritjes.
Në të njëjtën kohë, ekspertë të tjerë po përqendrohen në një gabim të mundshëm në rregullimin e fletëve. Siç theksojnë Jeffrey Thomas dhe Terry Tozer, një video e rrëzimit tregon ingranazhin e uljes të mbetur të shtrirë, ndërsa fletët ishin tërhequr tashmë, gjë që nuk është në përputhje me procedurat e përcaktuara të ngritjes. Palosja e parakohshme e fletëve mund të ketë çuar në humbjen e mbështetjes dhe pamundësinë për t’u ngjitur.
Specialisti i fluturimit Marco Chan tha se rregullimi i gabuar i fletëve mund të ketë qenë për shkak të gabimit njerëzor, megjithëse nuk përjashtohet një kombinim faktorësh që kontribuan në tragjedi.