Njerëzit blejnë marka origjinale për një shumëllojshmëri arsyesh.
Në përgjithësi, përshtypja e parë që dikush krijon për ju, është e fokusuar në imazhin që ju zgjidhni të projektoni. Për shembull, në qoftë se ju nuk do të kujdeseni për pamjen tuaj, të tjerët mund të mendojnë se jeni të çorganizuar. Veshjet markë japin një përshtypje pozitive për të gjithë rreth jush.
Nëse ju shikoni dikë tjetër që përdor markën tuaj të preferuar, është më e lehtë për të nxitur një bisedë. Edhe në qoftë se jeni të turpshëm, do të keni më tepër vetë-siguri, sepse e dini që keni diçka të përbashkët me personin tjetër.
Vetë-respekti është një pjesë e madhe e të qenit një grua e re dhe një nxitje e vogël në besim mund të ketë një efekt të jashtëzakonshëm. Na lejon besim për të provuar gjëra të reja, pa frikën e refuzimit apo dështimit. Pra, pse mos të kemi diçka që na shtyn të ndihemi dhe të themi “unë jam e pandalshme”? Ja 4 arsye që vërtetojnë se markat origjinale nuk janë vetëm një emër:
Besimi tek përvoja
Emrat e njohura të markave zakonisht kanë treguar një qëndrueshmëri në cilësinë e produktit që ka kontribuar në evoluimin e markës. Shpesh, konsumatorët mbështeten në përvojat e mëparshme ose tek ato që dëgjojnë në publik kur zgjedhin markat. Dyqani online ChicRegime është një risi në Shqipëri dhe jo vetëm, që sjell vetëm marka origjinale nga më të njohurat në botë me përvojë në tregun vendas dhe atë të huaj. Qëllimi i tij është që t’i bëjë blerësit të ndihen unikë falë produkteve origjinale që ofron. Në fund të fundit, njerëzit blejnë marka që i bëjnë ata të ndihen më mirë me veten e tyre.
Pranimi social
Njerëzit kanë dëshirë të përshtaten në shkollë, punë ose në qarqet shoqërore. Për këtë arsye, ata ndonjëherë blejnë marka sepse besojnë se ato do të kontribuojnë në pranimin e tyre social. Kjo është veçanërisht në modë në kohët e sotme. Konsumatorët shpesh blejnë markat e veshjeve që janë në modë, apo i përkasin klasës së lartë, që të përshtaten me një grup të veçantë.
Besnikëria
Me kalimin e kohës, konsumatorët zhvillojnë besnikëri ndaj markave që ofrojnë një përvojë të lartë të cilësisë. Besnikëria është në thelb një lidhje emocionale me një markë. Ndërsa disa blerës të makinave kanë një dobësi për markën “Ford”, të tjerë duan “Chevrolet”. Besnikëria ndaj markës bën që njerëzit të justifikojnë shpenzimet për një markë të veçantë. Zhvillimi i një marke të fortë rrit besnikërinë e më shumë konsumatorëve dhe përfitimet afatgjata të biznesit. Kjo është dhe filozofia e ChicRegime, që rrit besnikërinë e blerësve ndaj markave që ofrojnë një përvojë të lartë të cilësisë. Ofron një lidhje mes vetë-respektit dhe zgjedhjes së markës.
Imazhi personal
Ashtu siç njerëzit kanë identitetin e tyre edhe kompanitë apo produktet kanë identitete. Disa njerëz blejnë marka të caktuara për të mbështetur imazhin e tyre personal apo profesional. Blerja e një kostumi Armani mund të kontribuojë në imazhin tuaj, si një personi që i përket klasës së lartë, apo një profesioni të sofistikuar.
Burimi: ICONstyle