E gjithë bukuria amerikane është duke publikuar fytyrat e reja për fushatën e modes vjeshtë/dimër 2015, fushatë e marrë përsipër nga Cara Delevingne. “Topshop” ka publikuar në “Twitter” modelen 20 –vjeçare Hadid, si fytyrën e re të “Topshop” për sezonin dimëror. Bashkëpunëtorët janë fotografi Tyrone Lebon dhe stilimi nga Kate Phelan, Drejtori Kreativ i “Topshop”.
“Topshop” akuaktualisht është duke u prezantuar në 40 shtete dhe ka zgjedhur modelen Hadidi si mënyrën më të mirë për të zgjeruar arritjet dhe suksesin ndërkombëtar, përveç kësaj “Topshop” po planifikon gjithashtu debutimin e saj të shitjes me pakicë në Lindjen e Mesme, Kanada, Panama, Zelandën e Re, Hollandë dhe Azinë Juglindore. “Duke punuar me Gigi Hadid në këtë fushatë, kjo do të forcojë vizionin tonë ndërkombëtar të markës”-thotë Sir Philip Green.
“Ne jemi vazhdimisht në kërkim të zhvillimit dhe përhapjes së tregjeve tona me plane ambicioze si në Angli dhe jashtë kufijve. Modelja Gigi Hadid është ambasadorja ideale për të mbështetur këtë projekt.”-shtoi Green.
Në fushatat e “Balmain” dhe “Max Mara” për sezonin vjeshtë/dimër 2015, Gigi ka premisa të bëhet një ndër emrat më të famshëm në industrinë e modës.
Çfarë mendoni për fushatën e re të modeles Gigi? Shihni disa nga fotot e saj.