Një pyetje e thjeshtë, por që kërkon reflektim: nëse do t’ju kërkonin të përmendnit tre stilistë me mendje të parë, kush ju vjen në mendje? Dhe nëse do të ishte e njëjta pyetje për stiliste gra?
Kjo pyetje e dytë zakonisht merr më shumë kohë për t’u përgjigjur dhe kjo nuk është rastësi. Sektori i modës përballet me një mungesë sistematike të grave në pozitat kyçe, veçanërisht në rolin e drejtorëve kreativë.
Dy largime që rikthyen debatet
Ky diskutim u ringjall pas largimeve të dy emrave të njohur nga skena ndërkombëtare:
• Donatella Versace, e cila drejtoi shtëpinë Versace pas vdekjes së vëllait, do të zëvendësohet nga Dario Vitale.
• Maria Grazia Chiuri, pas 9 vitesh në Dior, gjithashtu u largua nga pozita e saj.
Pozitat drejtuese? Të gjitha në duar burrash
Sot, shumica e drejtorëve kreativë të shtëpive më të mëdha të modës janë burra. Në grupin OTB (që përfshin Diesel, Marni dhe Maison Margiela), asnjë grua nuk drejton markat kryesore.
Tek grupi Kering, vetëm Louise Trotter (Bottega Veneta) përfaqëson një përjashtim si e vetmja grua drejtuese kreative mes brandeve si Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen apo Balenciaga – i cili së fundmi emëroi Pierpaolo Piccioli si drejtor kreativ.
Ndërkohë, brenda LVMH, një tjetër përjashtim është Sarah Burton, që ka marrë drejtimin e Givenchy pas periudhës në Alexander McQueen.