Një defekt mekanik në sediljen e pilotit gjatë ngritjes duket të jetë shkaku rrënjësor i rrëzimit të Boeing 787 të fluturimit AI-171 të Air India, sipas gjetjeve të raportit paraprak që po përgatitet nga Dega e Hetimit të Aksidenteve Ajrore të Indisë (AAIB), i cili pritet të bëhet publik në ditët në vijim.
Rrëzimi i avionit në një konvikt ku po qëndronin studentët e mjekësisë vrau 270 persona.
Gjetja paraprake synon të marrë masa të menjëhershme dhe të ndërmarrë veprime për avionë të tjerë që mund të jenë të ndjeshëm ndaj defekteve të ngjashme. Një pjesë e gjetjeve të autoritetit indian të hetimit u qarkulluan brenda autoriteteve të hetimit të vendeve të tjera dhe ata kërkuan informacion nëse kanë regjistruar incidente të ngjashme që nuk kanë rezultuar në një aksident.
Tashmë, avionët e Air India të të njëjtit lloj të lënë në tokë po kontrollohen me përparësi në shinat e sediljeve të kabinës.
Karrigia “fatale”
Siç thuhet në raport, ndërsa avioni ishte në fazën e rrotullimit të ngritjes, sedilja e pilotit rrëshqiti prapa për shkak të një defekti në mekanizmin e bllokimit të shinave. Pesha e trupit të tij në mënyrë të pavetëdijshme i tërhoqi levat e shtytjes drejt pozicionit “boshe”, duke shkaktuar një ulje të menjëhershme të fuqisë së motorit.
Bashkëpiloti u përpoq t’i kthente kontrollet në fuqi të plotë, por nuk mundi të kapërcente peshën dhe pozicionin e trupit të pilotit, i cili tani po ushtronte presion mbi levat.
Autopsia e rrënojave gjeti kunja kyçëse të thyera (BACB30LN5S02) në sediljen e pilotit. Sedilja ishte riparuar vetëm 11 ditë para rrëzimit për shkak të “ngurtësisë në rregullim”. Megjithatë, nuk u regjistrua asnjë kontroll funksional pas riparimit.