Mes videove të pafundme në mediat sociale, ka edhe zëra në internet që pyesin: a më duhet vërtet kjo? “De-influencing”, praktika e kundërt e promovimit të pafund të produkteve, tashmë ka rreth një vit që ka pushtuar platformat dhe me siguri jeni të interesuar ta ndiqni, pasi të dini se sa para shpenzohen sidomos gjatë festave për dhuratat që përfundojnë të jenë krejtësisht të padobishme.
Sipas një sondazhi të ri, më shumë se gjysma e amerikanëve (53%) do të marrin një dhuratë që nuk e duan këtë Krishtlindje , ose rreth 140 milionë amerikanë. Sipas parashikimeve, dhuratat e padëshiruara do të arrijnë nivelin më të lartë të të gjitha kohërave si në vëllim ashtu edhe në kosto, pasi rreth 10.1 miliardë dollarë do të shpenzohen për dhurata që përfundimisht mund të përfundojnë në duar të tjera, të ashtuquajturat “rigiftim”.
Duke i zbërthyer më tej shifrat, vlerësohet se një në 20 do të marrë të paktën pesë dhurata që nuk do të duan t’i mbajnë. Kostoja mesatare e këtyre artikujve të padëshiruar pritet të rritet në 72 dollarë këtë sezon festash, nga 66 dollarë vitin e kaluar.
Sa i përket vetë dhuratave, veshjet dhe aksesorët kryesojnë listën e dhuratave më të panevojshme për vitin 2024. Konkretisht, 43% shpresojnë të shmangin këto sende personale. Megjithatë, ky numër në fakt është në rënie nga 49% që nuk donin rroba për Krishtlindje në 2022. Artikujt e shtëpisë pasojnë veshjet si dhuratat më pak të njohura për festat (33%), ndërsa kozmetika dhe parfumet plotësojnë treshen e parë me 26%. As pajisjet dhe dhuratat e teknologjisë nuk janë të dashura. Që nga viti 2022, pakënaqësia me këto dhurata është rritur me 10%, nga 15% në 2022 në 25% në këtë sezon festash.
Pra, ku përfundojnë të gjitha këto dhurata me qëllime të mira, por të padëshiruara? Sondazhi zbuloi se rreth 4 në 10 amerikanë (39%) planifikojnë t’i japin dhuratat e tyre dikujt tjetër. Kjo është zgjedhja më e njohur këtë vit, duke mposhtur opsionin e vështirë për të mbajtur një dhuratë që nuk ju pëlqen. Sidoqoftë, 43% e amerikanëve i mbajtën dhuratat e tyre të padëshiruara në vitin 2022, por ky numër tani ka rënë në 35%.