Ndërsa aeroportet e Singaporit dhe Dohas konkurrojnë çdo vit për titullin “më i miri në botë”, një tjetër aeroport po fokusohet në një arritje tjetër. Aeroporti Ndërkombëtar Kansai i Japonisë ( KIX) plotëson 30 vjet pa humbur asnjë pjesë të bagazhit.
Në një deklaratë, aeroporti i shtatë më i ngarkuar i Japonisë tha se nuk ka humbur valixhen e një pasagjeri që kur u hap në shtator 1994. Vlen të theksohet se ky aeroport ka mesatarisht 20-30 milionë pasagjerë në vit.
“Ne nuk mendojmë se kemi bërë ndonjë gjë të veçantë,” i tha CNN disa muaj më parë Kenji Takanishi, zyrtari i marrëdhënieve me publikun në Kansai.
“Po punojmë si zakonisht. Ne thjesht e bëjmë punën tonë çdo ditë dhe njihemi për të. Sigurisht që jemi të lumtur që e marrim çmimin. Mendoj se stafi ynë, veçanërisht ata që punojnë në këtë fushë, ndihen më të kënaqur”, shtoi ai .
Ekipet punojnë në grupe të vogla – dy ose tre në një kohë për të zvogëluar numrin e duarve që prekin secilën pjesë të bagazhit. Ata përdorin një manual të detajuar që specifikon rregullat për mënyrën e ngarkimit dhe shkarkimit të bagazheve për çdo linjë ajrore që i shërben Kansait.
Kansai, i ndërtuar në një ishull artificial në Gjirin e Osakës, shërben për zonat Osaka, Kioto dhe Kobe. Për vitin 2024, Kansai u rendit si aeroporti i 18-të më i mirë në botë.
Mbërritja në kohë e bagazheve është vetëm një nga faktorët që merren parasysh kur zgjidhni një aeroport “më të mirë” në botë. Shqyrtohen gjithashtu ofertat e ushqimeve dhe pijeve, tarifat e check-in dhe check-out në kohë dhe pastërtia.
View this post on Instagram