Avionët Boeing janë bërë të lidhur pazgjidhshmërisht me vetë konceptin e udhëtimit ajror dhe evolucionin e aeronautikës. Ato janë aq të dallueshme saqë shpesh mund t’i dallojmë që në shikim të parë. Por mund të keni menduar pse të gjitha modelet e kompanisë kanë emra që fillojnë dhe mbarojnë me numrin 7.
Siç shpjegon një artikull i Daily Mail kjo karakteristikë “7” nuk është rastësi. Është një zgjedhje strategjike dekada e vjetër, pjesë e filozofisë dhe identitetit të përgjithshëm të dizajnit të Boeing.
Sipas Simple Flying, që në vitet 1920, Boeing kishte krijuar një sistem klasifikimi bazuar në llojin dhe përdorimin e secilit aeroplan: modelet në serinë 100 korrespondonin me biplanët, modeli 200 me monoplanët, ndërsa numrat 300 dhe 400 përdoreshin për aeroplanët komercialë me helikë.
Seria 500 iu dha avionëve turbojet, ajo 600 raketave ushtarake dhe sistemeve të armëve, ndërsa seritë 800 dhe 900 u përdorën për kategori të veçanta.
Pra, seria 700 doli të ishte e vetmja e disponueshme për avionët e rinj të pasagjerëve. Kur erdhi koha për të emëruar aeroplanin e parë të linjës reaktive të kompanisë, u zgjodh 707 – dhe prej andej filloi linja: 717, 727, 737, 747, 757, 767, 777 dhe 787.
Ky numërim është tani një pjesë integrale e identitetit të Boeing . Edhe pse disa nga modelet e hershme, të tilla si 707, 717, 727, 747 dhe 757, janë hequr nga prodhimi, 737 i famshëm në botë vazhdon të evoluojë. Në të njëjtën kohë, kompania po ecën përpara me 777X, avionin më të përparuar dhe efikas për distanca të gjata që ka ndërtuar deri më sot.