Pretendimet sensacionale se Kulla Eiffel do të shembet në vitin 2026 kanë qarkulluar në mediat sociale, pas mbylljes së përkohshme të atraksionit. Objekti monumental 330 metra i lartë, i cili është bërë një nga strukturat më ikonike në botë, tërheq miliona vizitorë çdo vit. Në vitin 2023, ai gjeneroi 117.87 milionë euro të ardhura.
Është një nga monumentet e pakta franceze që nuk merr subvencione shtetërore dhe punëson më shumë se 300 njerëz në qytet. Pra, pse mendojnë njerëzit se Kulla Eiffel është gati të përballet me zhdukjen e saj?
Më herët këtë muaj (2 tetor) banorët dolën në rrugët e më shumë se 200 qyteteve dhe qytezave në të gjithë Francën për të protestuar kundër shkurtimeve të shpenzimeve nga qeveria dhe për të kërkuar taksa më të larta për të pasurit. Në Paris, mijëra njerëz iu bashkuan grevave kombëtare, duke bërë që Kulla Eiffel të pezullonte hyrjen e vizitorëve për atë ditë për arsye sigurie.
Javë para protestës, një media satirike publikoi një artikull ku bënte shaka se Kulla Eiffel do të shembej me buldozer dhe do të shndërrohej në një “rrëshqitëse gjigante” ose sallë koncertesh. Megjithatë, falë mediave sociale dhe mungesës së kontekstit, këto dy histori përfunduan duke u ngatërruar.
Në X (më parë Twitter) llogaritë me qindra mijëra ndjekës filluan të shpërndanin postime mashtruese duke deklaruar se ky monument po arrinte “fundin e një epoke”.
“Sipas raportimeve, Kulla Eiffel me famë botërore, një simbol i Francës për më shumë se 135 vjet, thuhet se do të shembet në vitin 2026, pasi të skadojë kontrata e qirasë operative”, thuhet në pretendimet e rreme.
“Lodhja strukturore, mirëmbajtja e kushtueshme dhe ankesat në rritje të publikut [janë] arsyet kryesore pas këtij vendimi tronditës.”
Disa përdorues të mediave sociale i besuan shpejt postimet e sajuara, me një përdorues që shkroi: “Prit pak, Paris! Mos ma prish vendin e ëndrrave për propozim martese”, ndërsa një tjetër tha: “Oh… Kjo nuk duhet të ndodhë.”
Megjithatë, të tjerë nxituan të vinin në pikëpyetje vlefshmërinë e pretendimeve të guximshme, duke i siguruar përdoruesit e tjerë të mediave sociale se postimi ishte “i rremë”.
Si ndikojnë lajmet e rreme në industrinë e udhëtimeve?
Ndërsa shumë njerëz dyshojnë ndaj lajmeve të ekzagjeruara dhe pretendimeve të rreme, ato mund të shkaktojnë kaos në destinacionet që varen nga turistët.
Më herët këtë vit, Italia njoftoi se po merrte masa të rreme kundër vlerësimeve të rreme të hoteleve dhe restoranteve, pasi pronarët e bizneseve u ankuan se reputacioni i tyre po dëmtohej padrejtësisht.
Përmbajtja e rreme ose e manipuluar ndikon midis 6 dhe 30 përqind të të ardhurave të bizneseve në sektorin e mikpritjes dhe turizmit, sipas ministrisë së ndërmarrjeve të Italisë.
Si rezultat, vendi zbuloi rregulla të reja që do t’u kërkonin turistëve të paraqisnin prova të një vizite përpara se të linin një vlerësim .
“Sot shënon një hap të rëndësishëm për mbrojtjen e bizneseve tona”, tha Daniela Santanché, ministrja e turizmit e Italisë, për mediat kur prezantoi legjislacionin.
“Vlerësimet, të cilat falë kësaj ndërhyrjeje rregullatore do të jenë realisht të vërteta, janë thelbësore për suksesin e kompanive dhe për besimin e konsumatorëve dhe turistëve.”