Kur Arbana Osmani u largua nga Top Channel, shumë e panë si një vetëvrasje profesionale. Por mbrëmë, me mbi 200 mijë shikues në episodin e parë të “Mirëmbrëma yje”, moderatorja e njohur që nisi karrierën në Top Albania Radio dhe u bë një ikonë kombëtare përmes moderimit të Big Brother për vite me radhë, konfirmoi se ekziston një audiencë e zjarrtë që e ndjek përtej kanaleve tradicionale. Megjithatë, suksesi në epokën dixhitale po shoqërohet me sfida të papritura.
Të dhënat zyrtare tregojnë se në harkun kohor të vetëm 20 orëve, emisioni arriti 840 mijë shikime – një shifër që tejkalon jo vetëm emisionet më të ndjekura në Shqipëri, por edhe klikimet e këngëve të reja të artistëve të ftuar, Alban Skënderaj dhe Ledri Vula. Por rritja e papritur me 200 mijë shikues në fraksion sekonde ngre pikëpyetje serioze mbi autenticitetin e këtyre shifrave, duke nxjerrë në pah një fenomen shqetësues të blerjes së klikimeve nga India dhe vende të tjera.
Kalimi i Osmanit në platformën dixhitale ndodh në një moment kur YouTube po transformon radikalisht peizazhin mediatik global. Në tremujorin e tretë të 2024-ës, platforma gjeneroi 8.92 miliardë dollarë nga reklamat, një rritje prej 12% krahasuar me vitin e kaluar. Me mbi 2.7 miliardë përdorues aktivë në muaj dhe 100 milionë abonentë në YouTube Premium dhe Music, platforma po sfidon seriozisht modelin tradicional të televizionit.
MrBeast, ylli më i paguar i YouTube-it, me 85 milionë dollarë fitime në 2024, tregon potencialin e pakufizuar të kësaj platforme. Por në tregun shqiptar, disa po zgjedhin rrugë më të shkurtra drejt suksesit. Nga 840 mijë klikimet e gjeneruara në emisionin e Arbanës, një pjesë e konsiderueshme dyshohet të jenë artificiale.
Monetizimi i videos nga Osmani dhe Grishaj ngre pikëpyetje të mëtejshme. Ekspertët e shohin këtë si një strategji për të shmangur zbulimin e klikimeve të blera, të cilat nuk gjenerojnë të ardhura kur vijnë nga vende si India. Ironikisht, edhe një nga të ftuarit e emisionit, Ledri Vula, rezulton të ketë përdorur praktika të ngjashme për videot e tij muzikore, ndërsa artistë si Alban Skënderaj kanë ruajtur integritetin duke u mbështetur vetëm në shikime organike.
Por ndërsa në industrinë muzikore klikimet artificiale mund të konsiderohen thjesht një praktikë marketingu e dyshimtë, në rastin e emisioneve televizive implikacionet janë më serioze. Reklamuesit që paguajnë bazuar në shikueshmëri po përballen me një realitet të ri ku matjet tradicionale të audiencës zëvendësohen nga shifra potencialisht të manipulueshme.
Reuters parashikon se deri në 2025, mbi 60% e mediave tradicionale do të detyrohen të adoptojnë strategji “digital-first”. Por ky transformim kërkon transparencë dhe integritet. Ndërsa Top Channel numëron humbjet pas largimit të Osmanit, suksesi i saj i padiskutueshëm në platformën dixhitale po shoqërohet me praktika që kërkojnë vëmendjen e autoriteteve rregullatore.
Revolucioni dixhital në median shqiptare është i pakthyeshëm dhe Arbana Osmani tashmë është bërë pioniere e këtij transformimi. Por në këtë ekosistem të ri ku një prezantuese e vetme me një kamera dhe një llogari në YouTube mund të sfidojë perandoritë mediatike të djeshmes, nevoja për transparencë dhe standarde të qarta bëhet gjithnjë e më urgjente. Vetëm kështu mund të garantohet që revolucioni dixhital të mos kthehet në një garë për klikime artificiale, por të mbetet një platformë e vërtetë inovacioni dhe e lirisë kreative.
/iconstyle.al