Nënat në TikTok po marrin pjesë në sfidën #shedeservedthepurse frymëzuar nga video virale e Denaesha Gonzalez. Gratë po blejnë karta dhuratash dhe po vendosin para në sende për fëmijë në dyqanet Target dhe Walmart.
Nënat në të gjithë Shtetet e Bashkuara po blejnë në mënyrë anonime karta dhuratash ose po lënë para në sende për fëmijë në dyqanet Target dhe Walmart – të gjitha sepse Denaesha Gonzalez pa një çantë në sektorin e fëmijëve.
Denaesha ishte me djalin e saj 2-vjeçar në Target kur vuri re një çantë dore që shitet për 20 dollarë amerikanë, e vendosur gabimisht në raftin e korridorit të foshnjës. Për 28-vjeçaren, kjo nënkuptonte diçka më të thellë: një nënë me një fëmijë të vogël sakrifikoi diçka që donte, për të blerë diçka për fëmijën e saj.
@denaeshagonzalez To the Mother who chose themselves last, you deserve the world tonight and always.🤎 #motherhood #motherhoodunplugged #parenting #parentsoftiktok ♬ original sound – 𝙅𝙖𝙘𝙤𝙗🇵🇱
“E kam gjetur veten disa herë duke uruar që të mund të merrja diçka, por nuk mundesha. Kam kaluar nëpër sezone mungesash ku ne mund të përballonim vetëm gjërat thelbësore,” tha Denaesha për Washington Post.
Ajo postoi një video 17 sekondash me tekstin, “Ajo e meritonte çantën” nën tingullin e një gruaje që nxjerr frymë, me shpresën se do të rezononte te nënat. Video e saj që atëherë është bërë virale me më shumë se 20 milionë shikime. Gjithashtu ka frymëzuar njerëzit që të fshehin para në kuti pelenash dhe kontejnerë formule për të lejuar një mama që po përpiqet, të blejë diçka për veten e saj.
“Unë nuk i kam bërë flokët prej vitesh. Thonjtë e mi nuk janë bërë në vite. Rrobat e mia vijnë nga Walmart. Nuk mund të përballojmë kujdesin ndaj fëmijëve”, ka shkruar një nënë nën videon e Denaeshës. “Por foshnjat e mia kanë atë që kanë nevojë. Një ditë, do ta kem çantën, jo sot.”