Prada Group ka raportuar rritje të ndjeshme në gjysmën e parë të vitit fiskal 2024. Kompania rezervoi të ardhura neto prej 2.76 miliardë dollarë për gjashtë muajt e parë.
Prada Group i cili zotëron markat e modës luksoze Prada dhe Miu Miu, pa të ardhurat e tij të fundit të sfidojnë tendencat e tregut me 18% rritje të shitjeve në gjysmën e parë të 2024, duke tejkaluar vlerësimet e analistëve dhe të ardhurat e vitit të kaluar.
Prada Group raportoi 17% rritje nga viti në vit me 2.55 miliardë euro (2.76 miliardë dollarë) të ardhura në gjysmën e parë të 2024, duke tejkaluar vlerësimet mesatare prej 2.48 miliardë euro (2.71 miliardë dollarë) në gjysmën e parë.
Shitjet në Amerikë u rritën me 7%, ndërsa shitjet në Japoni u rritën më së shumti me 55% – në përputhje me performancën e lartë të industrisë në rajon – të ndjekura nga Lindja e Mesme me 20%, Evropa me 18%. dhe Azia Paqësori me 12%, duke vazhduar rritjen historike dyshifrore në të gjitha rajonet me përjashtim të Amerikës.
Miu Miu pa një rritje prej 93% në shitje, duke kaluar rritjen e tyre mahnitëse prej 89% nga tremujori i kaluar, ndërsa Prada pa një rritje prej 6% në shitjet nga viti në vit.
Pavarësisht performancës së dobët për shkak të rënies së shitjeve në Kinë këtë vit nga markat luksoze si Hugo Boss dhe Burberry dhe gjiganti LVMH , Prada vazhdon të tejkalojë tregun pas rritjes prej 18% të tremujorit të fundit nga viti në vit dhe i bashkohet Hermès -it, i cili pa një rritje të fortë të udhëhequr nga Evropa (18%) dhe Japonia (19.5%) në tremujorin e dytë – si një tregues i jashtëm në industri.
Rritja e Prada-s është nxitur kryesisht nga Miu Miu, e cila, pavarësisht se u themelua në 1993 , filloi të ngrihej vetëm në vitet e fundit.
Pavarësisht sfidave me të cilat përballen konkurrentët në sektorin e luksit, Prada Group ka demonstruar rritje të fuqishme në të gjitha rajonet, me performancë veçanërisht të fortë në Japoni, Evropë dhe Lindjen e Mesme, duke theksuar elasticitetin dhe aftësinë e tij strategjike në një mjedis tregu të luhatshëm.