Shumë shpejt mundesh të blesh në “Instagram”. Në një testim të limituar që prezantohet këtë javë në SHBA, disa përdorues “Instagram”-i kanë mundësinë që të blejnë produkte direkt nga postimet në kryefaqen e tyre.
“Instagram” po punon aktualisht me 20 partnerë, që mund të marrin pjesë në këtë bashkëpunim, përfshirë J Creë dhe Kate Spade. Këto marka mund të etiketojnë deri në 5 veshje në një post, të cilat çdo klient mund t’i blejë direkt.
Kur gjeni diçka që pëlqeni ta blini, ju dërgoheni te uebsajti i markës për të kompletuar blerjen.
“Ideja është thjesht që të shkohet më thjesht përmes hapave dhe të kesh një eksperiencë më të mirë me produktet e platformës”, thotë drejtori i operatorëve të tregut, Jim Squires.
Ende nuk është e qartë nëse do të jetë e aksesueshëm nga të gjithë apo vetëm nëse marka specifike do të mund t’i shesin direkt.
Kate Spade from Instagram for Business on Vimeo.
Burimi: Marie Claire