Në vazhdën e serialit jashtëzakonisht të famshëm korean të Netflix, Squid Game, Enigma Room po organizon një version të simuluar të shfaqjes në Milano. 50 garues që kërkojnë emocione përballen me gjashtë lojëra gjithsej – shumë prej të cilave shfaqen në seritë origjinale, të tilla si tërheqja në urë dhe “Red Light Green Light”.
“Squid Game” me regji të Hwang Dong-hyuk, u bë seriali më i njohur i Netflix, duke tërhequr të paktën 111 milionë shikues në makthin e tij distopian.
Pjesëmarrësit merren në pikat e takimit dhe merren me sy të lidhur në furgona. Më pas ata ndahen në ekipe dhe garojnë kundër njëri-tjetrit për të fituar pikë.
Në këtë ngjarje të organizuar, që pjesëmarrësve u kushton 25 euro për të hyrë, rojet e veshura me të kuqe gjuajnë me fishekë plastikë në drejtim të humbësve. Pjesëmarrësit mbajnë maska për të mbrojtur fytyrat e tyre, së bashku me një bluzë me një numër identifikimi.
Pas lojërave në natyrë ata futen brenda një restoranti ku mund të pushojnë me pak ushqim. Por ata që bëjnë gabim në gdhendjen e biskotës me huall mjalti (e njohur ndryshe si Dalgona) përballen me eliminimin e menjëhershëm.
Çmimi nuk është 45.6 miliardë si në serial. Fituesi në vend të kësaj merr hyrje falas në një lojë tjetër.