Duke marrë frymëzim nga bukuria dhe hijeshia e një mjellme, “Swarovski” po u jep koleksioneve të bizhuterive një kthesë më bashkëkohore dhe moderne.
Nathalie Colin, drejtorja kreative e “Swarovski”-t, komentoi:
“Për dekada me radhë, mjellma ka qenë simboli i përsosur për të përfaqësuar markën Swarovski. Kjo ikonë e feminitetit ka shumë personalitet – ashtu si një pjesë e bizhuterive Swarovski. Një motiv i përjetshëm dhe shumë elegant për çdo rast, është klasik me një hije ari të shndritshme dhe kristal i qartë, por i guximshëm në ngjyrë të zezë – është simboli im i preferuar dhe fokusi i këtij koleksioni “.
Ky koleksion nga “Swarovski” sjell simbolin shumë të njohur: mjellmën që ka përfaqësuar me krenari logon e kompanisë që nga viti 1988 dhe që tani do të bëjë të njëjtën gjë me një seri bizhuterish në koleksion, përfshi këtu varëse, unaza dhe vathë.
![]()
Marka ka ndihmuar gjithashtu ikona të modës si, Margaret Zhang dhe Vanessa Hong për të realizuar sete fotosh duke treguar, sesi kjo pjesë e linjës “Swarovski”, mund të inkorporohet në modë.
Blogerja australiane, fotografe, stiliste dhe studente e ligjit, Margaret Zhang kapi kontrastet e natyrshme të koleksionit, duke luajtur me ngjyra të lehta dhe të errëta.
![]()
Duke marrë frymëzim nga estetika dhe baleti, sidomos nga historia e Liqenit të Mjelmave, ky koleksion vë në dukje hijeshinë dhe bukurinë e varëses me gur të zi.
![]()
Gjithashtu është paraqitur unaza e hapur e Iconic Swan, e cila kombinon një kristal margaritari të bardhë me motivin e mjellmës në kristalin e zi.
![]()
Koleksioni i fundit i Swarovskit është dëshmi se një emblemë tradicionale mund të rishpiket në formën e pjesëve moderne, elegante dhe të përdoret, pa komprometuar cilësinë. Atë mund ta gjeni në dyqanin “Swarovski”, në Qendrën Metropol në rrugën “Sami Frashëri” dhe në Qendrën TEG.
Burimi: Iconstyle.al
![]()