Zara ditën e sotme tërhoqi fushatën reklamuese me manekin me gjymtyrë të humbura dhe statuja të mbështjella me të bardha nga faqja e internetit dhe aplikacioni pasi nxiti thirrje nga disa aktivistë pro-palestinës për një bojkot.
Inditex, i cili zotëron Zara, tha se ndryshimi ishte pjesë e procedurës së tij normale të rifreskimit të përmbajtjes. Ai nuk komentoi thirrjet për bojkot, por tha se koleksioni “Atelier” ishte konceptuar në korrik dhe fotot janë realizuar në shtator. Lufta mes Izraelit dhe Hamasit filloi pas 7 tetorit
Llogaria e Zarës në Instagram ka dhjetëra mijëra komente në lidhje me fotot, me flamuj palestinezë, ndërsa “#BoycottZara” ishte trend në platformën e mesazheve X.
Në një nga fotot, një modele është fotografuar duke mbajtur një manekin të mbështjellë me të bardhë, në një tjetër një bust shtrihet në dysheme dhe një tjetër paraqet një manekin pa krahë. Kritikët thanë se ato u ngjanin fotove të kufomave me qefin të bardhë në Gaza.
Zara tha në prezantimin e koleksionit më 7 dhjetor se ishte frymëzuar nga rrobaqepësia e meshkujve nga shekujt e kaluar. Fotot duket se tregojnë një studio artisti me shkallë, materiale paketimi, arka druri dhe vinça, dhe asistentë të veshur me tuta.
Reagimi thekson ndjeshmërinë e shtuar të markave ndërkombëtare që po lundrojnë ndërsa luftimet në Gaza intensifikohen dhe thirrjet për bojkotimin e kompanive rriten. CEO i Web Summit dha dorëheqjen në tetor pas komenteve që ai bëri për konfliktin Izrael-Hamas.
Fotografitë, të cilat u shfaqën në faqen kryesore të dyqanit online të Zara të hënën në mëngjes, nuk ishin më të dukshme në faqen e internetit ose në aplikacionin e saj deri në orën 12:30. Një lidhje në faqen e internetit të Mbretërisë së Bashkuar me Zara Atelier çoi në një faqe që shfaq koleksionin e vitit të kaluar.
Koleksioni, me gjashtë xhaketa, është një nga më të shtrenjtit e Zara-s, me çmim nga 229 dollarë për një xhaketë leshi gri me mëngë të thurura, deri në 799 dollarë për një xhaketë lëkure me thumba.
Nuk është hera e parë që një fushatë reklamuese ngre një etiketë të modës në polemika.
Grupi francez Kering vitin e kaluar krijoi një pozicion në nivel grupi për të mbikëqyrur sigurinë e markës pasi imazhet reklamuese nga etiketa e tij Balenciaga ku shfaqeshin fëmijë shkaktuan një reagim të ashpër që uli shitjet.
Dolce & Gabbana u hoq nga faqet e tregtisë elektronike në Kinë në vitin 2018 pas një fushate që tregonte modele që luftonin për të ngrënë ushqim tipik italian me shkopinj – të cilësuar si raciste nga të famshëm vendas dhe mediat sociale.