Wizz Air është dashur të paguajë 1.2 milion £ gjobë, pasi rregullatori i industrisë ndërhyri mbi mënyrën se si kompania i ndërpret fluturimet.
Autoriteti i Aviacionit Civil (AAc) në korrik mori “një numër të lartë” ankesash në lidhje me mospagimin e borxhit nga kompania ajrore.
AAC-ja i tha Wizz Air të shqyrtonte mijëra pretendime të refuzuara për kosto.
Wizz Air tha se kishte bashkëpunuar plotësisht me rregullatorin dhe kishte vendosur përmirësime.
Paul Smith, drejtor i konsumatorëve në AAC, tha se ky ishte një lajm i mirë për pasagjerët, sepse ndërhyrje të tilla nuk duhet të jenë të nevojshme.
“Ndërsa ne presim hapat e ndërmarrë nga Wizz Air pasi dështoi në trajtimin e pasagjerëve, linjat ajrore duhet të kujdesen në mënyrë sistematike për pasagjerët dhe të mbrojnë të drejtat e tyre kur fluturimet vonohen dhe anulohen”, tha ai.
Wizz Air, me bazë në Hungari, operon me fluturime me distanca të shkurtra me kosto të ulët në Evropë.
Linja ajrore ishte përballur me “sfida operative të paprecedenta” në verën e vitit 2022, tha drejtori menaxhues i Wizz Air në Mbretërinë e Bashkuar, Marion Geoffroy.
Sezoni i pushimeve verore 2022 është përshkruar si “magedon i ajrit” pasi industria u përpoq të kthehej në një nivel normal shërbimi pas pandemisë. Udhëtarët duruan radhë të gjata, vonesa dhe anulime.
Një nga ata që vuajti në atë përçarje ishte Russell Quirk, një ekspert pronash nga Brentwood, në Essex. Ai e kishte shumë të vështirë të kërkonte 4500 £ që shpenzoi për fluturime alternative, akomodim në hotel dhe ushqime pasi fluturimet e familjes së tij u anuluan në minutën e fundit.
Pas muajsh pritjeje për rimbursim, ai më në fund iu drejtua dërgimit të përmbaruesve në aeroportin e Lutonit për t’u përballur me Wizz Air.
Wizz Air pagoi, kërkoi falje dhe tha se “nuk i përmbushte aspiratat tona dhe pritshmëritë e klientëve tanë”.
Ndërkohë situata në vendin tonë është komplet e kundërta, pasi Wizz Air ‘shitet’ si një kompani ajrore joproblematike, me çmimet më të lira dhe shërbimin “fantastik”, duke lënë në hije çdo ankesë.
Mirëpo, problemi i kësaj kompanie qëndron tek Autoriteti i Aviacionit Civil, që nuk ushtron kontrollohet dhe ndëshkimet e duhura për çdo vonesë, parregullsi apo ndërprerje fluturimi. Të shumtë janë edhe pasagjerët që detyrohen të paguajnë hotele ose apartamente me qira, me tëpër sesa e kishin planifikuar.