Victoria’s Secret njihet tashmë për rrobat e banjës sa edhe për të brendshmet. Për dy vitet e fundit marka ka prezantuar një speciale televizive për të treguar koleksionin.
Victoria’s Secret do të ndalë së shituri rrobat e banjës pas këtij viti, duke zëvendësuar vendin e tyre në dyqane me veshje për ushtrime.
Kompania mëmë e L Brands tha vitin e kaluar se rrobat e banjës përbëjnë rreth 500 milionë dollarë të biznesin e markës çdo vit, por raportoi shitje më të ulëta seç pritej gushtin e kaluar.
Les Wexner, kreu i L Brands, tha këtë muaj se, “kompania po bën këto ndryshime për të përshpejtuar rritjen dhe për forcimin e biznesit për një kohë të gjatë duke ngushtuar fokusin dhe duke thjeshtuar modelin operativ”.
Victoria’s Secret tha se do të largohet nga katalogët ikonë dhe do të riorganizojë biznesin në tre ndarje: Victoria’s Secret trë brendshme, Victoria’s Secret bukuri dhe Pink.
Burimi: Marie Claire