Fëmijët e celebrities po hyjnë në botën e modës, pasi shumë fushata reklamuese po i japin rëndësi numrit të ndjekësve në “Instagram” dhe atyre virtual.
Supriza e fundit është ajo e vajzës së yllit të muzikës pop, Madonna. Vajza e saj adoleshente Lourdes Leon u shfaq në fushatën e saj të parë për Stella McCartney.
Kjo e fundit ka siguruar një kast surprizues për parfumin e ri “POP” me 19-vjeçaren Lourdes, e cila qëndron pranë aktores dhe aktivistes Amandla Stenberg, këngëtares Grimes dhe Kenya Kinski-Jones, vajza e Quincy Jones dhe Nastassja Kinski.
Reklama, e cila është realizuar në një shkretëtirë në Kaliforni, ka një makijazh shumë të lehtë dhe një mesazh të jeni vetvetja. Leon foli në “Vogue” rreth turpit ndaj trupit në mediat sociale: “Unë po luftoj me këtë gjë edhe për vete, pasi trupat e femrave janë bërë kaq publike sa të gjithë ndihen sikur duhet të komentojnë. Unë e pëlqej shumë kur dikush nuk bën sikur është dikush që nuk është”.
Burimi: Telegraph