TIK Tok-Pavarësisht nga popullariteti i tij masiv, TikTok pa shumë fshirje në vitin 2024. Përdoruesit përmendën shqetësimet mbi privatësinë e të dhënave dhe kohën e tepërt të ekranit si arsye kryesore. Natyra e varur e aplikacionit bëri që shumë njerëz të rishikonin vendin e tij në telefonat e tyre. Për më tepër, shqyrtimi i qeverive të ndryshme mbi praktikat e trajtimit të të dhënave i bëri përdoruesit të kujdesshëm.
Instagram-Rënia e përdoruesve në Instagram është një tjetër moment kryesor i vitit 2024. Shumë përdorues u ndjenë të mbingarkuar nga reklamat e vazhdueshme dhe postimet e sponsorizuara që rrëmojnë burimet e tyre. Zhvendosja e platformës nga ndarja e fotografive në një qasje më të drejtuar nga tregtia çoi në pakënaqësi në mesin e bazës së saj kryesore të përdoruesve, të cilët preferuan një ndërveprim më të vërtetë social. Si rezultat, Instagram u bë një aplikacion që hiqet shpesh këtë vit.
Snapchat-Snapchat, dikur i preferuari i Gen Z, pësoi një rënie. Natyra e përkohshme e përmbajtjes së tij filloi të ndihej e tepërt me futjen e veçorive të ngjashme në platforma të tjera si Instagram dhe Facebook.
Facebook-Facebook vazhdoi trendin e tij në rënie, me përdoruesit që përmendin shqetësimet mbi privatësinë e të dhënave dhe rolin e platformës në përhapjen e dezinformatave. Rrjedhimisht, Facebook u bë një tjetër aplikacion i hequr zakonisht në 2024.
Twitter (X)-Twitter u përball me një valë fshirjesh për shkak të përmbajtjes së madhe të dëmshme dhe polarizuese. Përdoruesit raportuan se ndiheshin të lodhur mendërisht nga breshëria e vazhdueshme e lajmeve të këqija dhe argumenteve në internet.