Labubu po hyn zyrtarisht në Hollywood! Sony Pictures ka blerë të drejtat filmike të brandit kinez dhe ka nisur punën për zhvillimin e një filmi artistik me mundësi që në të ardhmen të shndërrohet në një të gjithë-franchise të re në botën e argëtimit. Ky projekt bazohet në lodrat tepër të njohura dhe të adorueshme që kanë pushtuar rrjetet sociale dhe tregun e koleksionistëve gjatë vitit të fundit.
Aktualisht, projekti është në një fazë shumë të hershme, pa aktorë, regjisor apo producentë të konfirmuar. Sony Pictures ka refuzuar të japë komente të mëtejshme mbi ecurinë.
Nga lodra kult, në fenomen global
Labubu u lançua për herë të parë në vitin 2015, por vetëm gjatë muajve të fundit ka pësuar një shpërthim të jashtëzakonshëm në popullaritet. Fillimisht u bë i famshëm brenda një komuniteti të vogël koleksionistësh, përpara se të arrinte një mani masive në tregun global.
Koleksionuesit i njohin Labubu për dizajnin e veçantë me dhëmbëza dhe pamjen e ëmbël-diabolike, ndërsa prodhuesi kinez Pop Mart i shet figurat në formatin “blind-box”—pra blerësi nuk e di cilin karakter po merr derisa të hapë kutinë. Pikërisht kjo strategji ka nxitur çmimet e larta, spekulimet në tregun sekondar dhe rritjen e etjes për t’i pasur të gjithë modelet.
Fuqia e yjeve dhe rritja virale
Një rol të madh në shpërthimin e Labubu-t e kanë pasur dhe VIP-at, veçanërisht artistët e K-pop. Influencues, këngëtarë dhe figura të njohura i kanë reklamuar lodrat në rrjetet sociale, duke i kthyer në një objekt të dëshiruar globalisht.
Lisa e grupit Blackpink i quajti “Labubu is my baby” në një intervistë për Teen Vogue. Edhe sportistë si Dillon Brooks janë parë duke mbajtur një Labubu në varëse gjatë daljeve publike. Në një intervistë të fundit, Brooks tha: “I pëlqej Labubu-t. Kam rreth katër të tillë. Më pëlqen trendi. Është cool dhe… është i këndshëm.”
Çfarë presim nga filmi?
Ndërsa detajet mbeten misterioze, pritshmëritë janë të larta. Nga një brand që lindi si lodër koleksionistësh, Labubu po shndërrohet në një fenomen kulturor që prek modën, komunitetet online dhe tani edhe industrinë e filmit.
Nëse Sony arrin ta kthejë në një film të suksesshëm, Labubu mund të bëhet personazhi i radhës që pushton botën e animacionit dhe merchandising-ut duke u ngjitur në të njëjtin pedestal me fenomenet e tjera pop si Minions, Trolls apo Hello Kitty.
Labubu po e nis rrugëtimin drejt ekranit të madh dhe fansat në gjithë botën janë gati.