“Skims” e Kim Kardashian ka mbledhur 240 milionë dollarë të tjera pasi shitjet u rritën me 90% vitin e kaluar, duke dyfishuar vlerësimin e saj në 3.2 miliardë dollarë nga nëntë muaj më parë.
Që nga debutimi i saj në vitin 2019, Skims ka zgjeruar ofertën e saj nga veshjet e formës në rroba sallonesh si pizhame dhe pantallona sportive. Kardashian dhe partneri i saj i biznesit, Jens Grede, tani synojnë rritjen e kompanisë jashtë SHBA-së.
Raundi i financimit prej 240 milionë dollarësh u drejtua nga fondi mbrojtës Lone Pine Capital dhe iu bashkua firma e investimeve D1 Capital Partners, tha në një intervistë shefi ekzekutiv i Skims, Jens Grede. Investitorët ekzistues Imaginary Ventures, Alliance Consumer Growth dhe Thrive Capital gjithashtu morën pjesë. “Skims” u vlerësua në 1.6 miliardë dollarë në prill.
“Ky raund i fundit do të na lejojë të fokusohemi në sjelljen e më shumë risive dhe zgjidhjeve për klientët tanë dhe të bëhemi edhe më një burim i besueshëm për ta,” tha Kardashian në një email.
Kardashian dhe partneri i saj i biznesit Grede mbajtën një aksion kontrollues në Skims pas marrëveshjes. Kardashian, e cila promovon markën në ndjekjen e saj masive në internet dhe ndihmon me dizajnin dhe marketingun, mbeti aksioneri më i madh individual i saj. Dyshja nuk po kërkojnë të shesin biznesin në këtë kohë, as nuk kanë plane të afërta për të paraqitur një ofertë publike fillestare, megjithëse kjo mund të konsiderohet në një moment, tha Grede.
Që nga debutimi i tij në vitin 2019, “Skims” është zgjeruar nga oferta e saj origjinale e veshjeve me trup dhe pantallona të shkurtra për djem, në rroba sallonesh si pizhame dhe pantallona sportive. Tani shet një gamë të gjerë gjërash bazë që përfshijnë pulovrat, rrobat e gjumit dhe xhaketat. Veshjet e formës tani përfaqësojnë më pak se 20% të shitjeve dhe të brendshmet përbëjnë shumicën e biznesit të saj.