Numri për rrobat e banjës në Sports Illustrated ka provuar se është në një mision për të “festuar” format në të gjitha masat trupore. Deri më tani, bujën më të madhe për pozitivitetin e trupit e bëri Ashley Graham, e cila u shfaq në vitin e kaluar. Këtë vit, reklama e tij përfshinë Graham, modelen Philomena Kwao dhe 56-vjeçare Nicola Griffin, e cila është modelja më e madhe në moshë që ka arritur të shfaqet në revistë.
Fushata #SwimSexy ka për qëllim që të lidhet me moshën e artë të pozitivitetit të trupit, duke përhapur mesazhin që femrat e çdo lloj moshe, formash apo përmase janë të bukura.
Në vitin 2014, kopertina e famshme që përfshinte Chrissy Teigen u rikrijua por nga modele me masë më të madhe. Ndërkohë këtë vit, fushata quhet “Bikini për të gjithë” dhe pritet që të rrisë vetëvlerësimin e femrave për trupin e tyre.
Burimi: Glamour