Google planifikon të lançojë syze inteligjente të mundësuara nga inteligjenca artificiale (IA) në vitin 2026, pasi përpjekja e saj e mëparshme e profilit të lartë për të hyrë në treg përfundoi në dështim. Gjigandi i teknologjisë vendosi pritshmëri të larta në vitin 2013 kur zbuloi Google Glass, të cilësuar nga disa si e ardhmja e teknologjisë pavarësisht pamjes së tij të çuditshme me një ekran të madh të pozicionuar sipër syrit të djathtë.
Google e tërhoqi produktin në vitin 2015, më pak se shtatë muaj pas lansimit të tij në Mbretërinë e Bashkuar, por tani po planifikon të rihyjë në treg me syze inteligjente me një pamje më të pastër. Por kjo vjen pasi Meta ka bërë bujë me specifikimet e saj inteligjente, të cilat kanë shitur dy milionë palë që nga shkurti. Teknologjia e re e Google do t’u lejojë përdoruesve të bashkëveprojnë me produktet e saj të inteligjencës artificiale, siç është chatbot-i i saj Gemini.
Planifikon të lançojë dy lloje të ndryshme – njëra e projektuar për të ofruar ndihmë pa asnjë lloj ekrani dhe një tjetër që ka një ekran në vetë syzet. Ndërsa tha se i pari nga dy llojet e syzeve të inteligjencës artificiale në të cilat po punon do të dalë në vitin 2026, Google nuk ka dhënë më shumë informacion se çfarë forme do të ketë.
Analisti i teknologjisë, Paolo Pescatore, i tha BBC-së se firma e teknologjisë “duhet të shmangë grackat e përpjekjes së saj të mëparshme të dështuar”.
“Mund të thuhet se masa ishte përpara kohës së saj, e konceptuar dhe zbatuar dobët”, tha ai.
Google do të duhet të përballet gjithashtu me Meta-n, e cila zbuloi syzet e veta të mundësuara nga inteligjenca artificiale në fillim të këtij viti, pasi ka ndërtuar mbi bashkëpunimet e saj ekzistuese me markat luksoze të syzeve Ray-Ban dhe Oakley. Sipas firmës së kërkimit të tregut Counterpoint Research, sektori pa një rritje në gjysmën e parë të vitit 2025, e nxitur nga kërkesa për pajisjet e Meta-s dhe lançimi i produkteve të ngjashme nga markat më të vogla.
Thuhet se shitjet e syzeve me inteligjencë artificiale janë rritur me më shumë se 250% krahasuar me vitin e kaluar.
Çfarë shkoi keq me Google Glass?
Google Glass u lançua në vitin 2013 si një palë syze të holla me kornizë teli, me një krah të djathtë të trashë për të akomoduar një kamerë të integruar në cep të lentes së djathtë. Personat që e mbajnë atë mund ta përdorin kamerën për të bërë imazhe dhe për të regjistruar mjedisin përreth, ndërkohë që njëkohësisht bashkëveprojnë me një ekran dixhital.
Pajisja shkaktoi shumë entuziazëm kur u shfaq për herë të parë në një event të Google në qershor 2012.
Por, pas lançimit të tij vitin pasardhës, lindën shqetësime rreth ndikimit të tij në privatësi, potencialit për abuzim dhe pyetjeve rreth stilit dhe dobisë së tij – dhe u rritën derisa Google tha se do të ndalonte së prodhuari ato në atë formë në vitin 2015.
Një version i përmirësuar, Google Glass Enterprise, u shfaq dy vjet më vonë , por u tërhoq nga përdorimi në vitin 2023.
Ish-korrespondenti i Teknologjisë i BBC-së, Rory Cellan-Jones, ishte ndër ata që e kishin konsideruar pajisjen e Google-it në formën e saj fillestare si “një dështim”.
Suksesi i të ashtuquajturve kompjuterë të veshshëm, shkroi ai , ka të ngjarë të varet nga të paturit e teknologjisë për të sjellë në jetë potencialin e tyre dhe nga fakti që ata janë “tërheqës për t’u veshur dhe aq të lehtë për t’u përdorur sa të harrosh se i ke veshur”.
Sot, gjigantët e teknologjisë janë përpjekur ta bëjnë inteligjencën artificiale dhe syzet inteligjente më të lehta për t’u veshur duke bashkëpunuar me markat e syzeve të dizajnuara dhe mund të paketojnë më shumë fuqi dhe veçori në korniza më të vogla dhe më elegante.