Shkrim nga Annachiara Biondi/ Financial Times
Vitin e kaluar u fiksova pas korseve, por për muaj të tërë nuk gjeja asgjë që të përputhej me idealin në mendjen time për paratë që kisha në xhep.
Më pas, në prill, një mikeshë më dërgoi një DM në Instagram. “Ata shesin korse,” shkroi ajo, duke shpërndarë një foto të Victoria Beckham. Pronarja e llogarisë, modelja Georgia Chambers, kohët e fundit kishte filluar të bënte korse sipas porosisë duke përdorur pëlhura me çmime që fillonin nga 135 £.
Të kisha një veshje të bërë qëllimisht për mua, ndihesha e çuditshme, por e vështirë për t’i rezistuar.
Nuk doja të investoja qindra paund për diçka kaq të pazakontë si një korse enkas vetëm për ty e që s’mund ta ketë askush tjetër, por 135 £ ndiheshin si një çmim i arsyeshëm për të paguar për një produkt të punuar me dorë.
Gjeta një model të thjeshtë të zi të quajtur Kate, nxora shiritin tim dhe, pas disa përpjekjeve, e porosita. Kate mbërriti dy javë më vonë me një shënim të këndshëm të shkruar me dorë dhe është dëshmuar të jetë një nga blerjet e mia më të mira të vitit 2021.
Unë kurrë nuk e kam konsideruar porosinë si një mënyrë praktike të blerjeve, por pas blerjes sime të parë e gjeta veten duke kërkuar më shumë opsione, madje edhe për veshjen e përditshme.
Me sa duket, nuk jam e vetmja.
“Unë ble fustane, pantallona, trikotazh”, thotë Alexandra Benezra, themeluese e agjencisë PR ASB. Benezra e bëri blerjen e saj të parë me porosi më pak se një vit më parë, kur ishte shtatzënë.
“Jam mësuar të kem gjëra të përshtatshme për mua dhe më pëlqen fakti që këto gjëra janë unike.”
Ajo zakonisht shpenzon midis 250 dhe 350 £ për blerje dhe tenton të blejë gjërat bazë që mund t’i veshë përsëri dhe përsëri.
“Herën e parë [klientët] shpesh kërkojnë një fustan për një rast, por pasi e kanë atë, ata janë të intriguar të ndjekin metodën e veshjeve me porosi dhe për gjërat e përditshme,” thotë Anna Mason, themeluesja e markës së njëjtë të veshjeve të grave.
Mason krijon katër koleksione në vit, me pamje të zgjedhura të prodhuara për partnerët e saj të shitjes me shumicë dhe pjesa tjetër në dispozicion sipas porosisë.
Ajo thotë se marka, e cila bën rreth 1 milion £ në shitje në vit, ka qenë fitimprurëse dhe në rritje që nga fillimi i saj në 2012, por ajo ka vënë re se më shumë njerëz ndihen rehat me porositë.
Ekziston gjithashtu një element luksi dhe ekskluziviteti që e bën tërheqës porosinë e posaçme për ty, kur shumica e asaj që blejmë prodhohet në masë.
“Është forma më e re dhe më e përditësuar e luksit tani”, thotë themeluesja e “Malone Souliers”, Mary Alice Malone. Marka e këpucëve ofron më shumë se 6000 kombinime midis siluetës, materialit, ngjyrës dhe lartësisë së thembrave për një çmim hyrje prej 520 £ (çmimet me pakicë fillojnë rreth 425 £).
Të gjitha këpucët e bëra me porosi janë bërë nga një ekip i dedikuar në Itali.
“Ne po kalojmë në një fazë tani ku klienti dëshiron të jetë pjesë e vendimit të asaj që po merr dhe dëshiron të jetë pjesë e procesit. Gjërat me porosi e lejojnë klientin të ndihet më unik, “ thotë Emilia Wickstead, një tjetër stiliste e pavarur, biznesi me porosi i së cilës po lulëzon.
Biznesi i saj i ka shitjet me porosi deri në 80% nga viti në vit.
Sipas Karl-Hendrik Magnus, partner i vjetër në “McKinsey”, përparimet teknologjike po eliminojnë pengesat tradicionale të porosisë, të tilla si afatet e gjata, çmimet dhe detyra për t’i bërë konsumatorët të masin veten, të cilat kanë mbajtur larg shumë blerës. deri kohët e fundit.
“Nuk është se njerëzit nuk e donin shërbimin, thjesht se opsionet ishin ose shumë të kufizuara në kohë ose kosto,” thotë Agyesh Madan, themeluesi i Stòffa me bazë në Nju Jork, i cili ofron veshje luksoze të përditshme në nuanca delikate dhe u themelua në vitin 2014.