Rare Beauty është një markë kozmetike, e themeluar nga ylli i popit Selena Gomez.
Gomez është një këngëtare, aktore e suksesshme dhe gruaja më e ndjekur në Instagram, me vlerësime të shumta duke përfshirë 16 Rekorde Botërore. Ajo u emërua në 100 njerëzit më me ndikim të revistës Time të vitit 2020 dhe aktualisht ka një vlerë neto prej 95 milionë dollarë. Selena ka qenë viktimë e shumë çështjeve të shëndetit mendor dhe fizik, të cilat e shtynë atë të themelojë Rare Beauty në vitin 2020. Përveçse është një markë kozmetike që nuk i teston produktet e saj te kafshët, Rare Beauty është një shoqatë bamirësie me vizion dhe qëllim të rrisë ndërgjegjësimin për shëndetin mendor, dashurinë për veten dhe mbledhjen e fondeve.
Motivimi
Përveç magjepsjes dhe famës së saj, Selena Gomez ka kaluar shumë në jetën e saj, si fizikisht ashtu edhe mendërisht. Gomez u diagnostikua me lupus, një sëmundje kronike autoimune, në vitin 2015. Rimëkëmbja e saj përfshinte qëndrimin në rehabilitim deri në vitin 2015. Por në vitin 2016, ajo përsëri filloi të përjetonte efekte anësore të lupusit që përfshinin ankthin dhe depresionin, gjë që e la atë përsëri të çonte në një proces shërimi. Lufta nuk u ndal për të pasi iu desh t’i nënshtrohej një transplanti veshkash në vitin 2017, pasuar nga shtrime të shumta në spital në vitin 2018. Gomez u diagnostikua gjithashtu me çrregullim bipolar.
Gjatë kësaj faze qarkulluan disa thashetheme për të dhe për hir të shëndetit mendor iu desh të qëndronte larg rrjeteve sociale. Megjithatë, pavarësisht vuajtjeve fizike dhe psikologjike, ajo nuk i ka humbur shpresat dhe po flet publikisht për problemet e saj. Në fakt, në vitin 2020 ajo bëri publik faktin se vuan nga çrregullimi bipolar dhe i ka vënë vetes si synim të flasë sa më shumë për shëndetin mendor për të eliminuar stigmën sociale që e rrethon atë. Kështu më në fund, në shtator 2020, Gomez lançoi markën e saj të kozmetikës bimore, Rare Beauty.
Misioni i Selena Gomez
Selena njoftoi themelimin e Rare Beauty në fillim të vitit 2020, dhe marka u lançua zyrtarisht në shtator. Filozofia e Rare Beauty është të çlirojë gratë nga ‘prangat’ e standardeve joreale të bukurisë dhe imazhit publik. Marka thekson rëndësinë e dashurisë për veten, duke përqafuar bukurinë e brendshme dhe papërsosmëritë. Nxjerrin në pah pamjen rrezatuese, natyrale të grimit në vend të kozmetikës që mbulojnë të metat ose ndryshojnë tërësisht pamjen e përdoruesit.
Rare Beauty është një markë kozmetike gjithëpërfshirëse dhe gama e produkteve të saj përfshin 48 linja nga fondatina, kremra mat për buzët, produkte për vetullat dhe buzëkuq. Të gjitha produktet janë rreptësisht me origjinë bimore dhe pa testime shtazore, ndërkohë që edhe ambalazhimi bëhet duke përdorur materiale të riciklueshme të certifikuara nga “Forest Stewardship Council”.
Ndërsa të ardhurat u rritën, Rare Beauty zgjeroi praninë e saj në Lindjen e Mesme, Evropë dhe Azinë Juglindore.
Një biznes shumë milionë dollarësh me vizion dhe qëllim
Rare Beauty u themelua së bashku me Rare Impact Fund, një organizatë jofitimprurëse e dedikuar për të luftuar stigmën rreth çështjeve të shëndetit mendor dhe për të ofruar burime për komunitetet përkatëse. Rare Beauty është zotuar të dhurojë 1% të të gjitha shitjeve të saj për këtë fond.
Rare Beauty zhvilloi një fushatë të quajtur ‘Shëndeti Mendor 101’ në maj 2021, i cili është gjithashtu Muaji i Ndërgjegjësimit për Shëndetin Mendor. Slogani i fushatës ishte informimi i publikut për rëndësinë e shëndetit mendor dhe krijimi i një komuniteti të shëndetit mendor
Çelësi i suksesit të Rare Beauty është cilësia e produkteve të saj dhe fakti që shumica e fansave të Selenës i përkasin Gjeneratës Z, e cila po merret vazhdimisht me probleme të shëndetit mendor, veçanërisht pas pandemisë. Rare Beauty është bërë marka e 8-të më e suksesshme e bukurisë dhe përmes marketingut dhe biznesit strategjik me vizion dhe qëllim është rritur në një nga markat e bukurisë me rritje më të shpejtë në botë.