Blogerja britanike, Amena Khan, ka mbi 570 mijë ndjekës në “Instagram” dhe linjën e saj të makijazhit “Ardere Cosmetics”. Por këtë javë ajo bëri histori: Khan është imazhi më i ri i “L’Oréal Paris” në Britani, jo për makijazhin, por fushatën e kujdesit të flokëve, për “Elvive”.
Ndërsa është një nga kontratat që do të dëshironte çdo blogere, për Khan është veçanërisht e rëndësishme pasi përfaqëson gruan e parë me hixhab që bën një fushatë kaq të madhe për kujdesin e flokëve.
Ajo ka e mbajtur shaminë në publik që kur ishte 20 vjeçe dhe kjo fushatë e ka bërë të kuptojë, se mund të ndihmojë të tjerët të kuptojnë, që flokët janë një pjesë e rëndësishme e identitetit të saj, pavarësisht se kokën mund ta ketë të mbuluar.
“Për mua flokët janë një pjesë e feminitetit tim. Më pëlqen t’i stiloj flokët e mi, të përdor produkte dhe të mbajnë aromë të mirë. Është një mënyrë e të shprehurit të asaj që jam. Pavarësisht se kjo mënyrë e të shprehurit është për jetën time në shtëpi apo njerëzit e mi të dashur apo për veten, kur shihem në pasqyrë. Nëse e di që flokët e mi janë të yndyrshëm, por kam një shami, ndihem shumë keq gjithë ditën, pavarësisht se i kam të mbuluar”, ka thënë ajo më herët në një intervistë për “Vogue”.
Burimi: Fashionista