Një studim i kohëve të fundit nga organizata franceze “Fondation pour l’Enfance” tregoi se 50% e materialit (foto dhe video të fëmijëve) që qarkullonte në forumet e pornografisë me fëmijë ishte publikuar fillimisht nga vetë prindërit në mediat sociale.
Videoja reklamuese e publikuar në fund të nëntorit nga Autoriteti Irlandez i Mbrojtjes së të Dhënave (DPC) si pjesë e fushatës “Ndalo para se të postosh” që synonte të informonte prindërit rreth rreziqeve të postimeve në dukje të pafajshme që ata bëjnë për jetën e fëmijëve të tyre u bë virale.
Reklama nxjerr në pah rreziqet e ndarjes (share + prindërim), domethënë postimit të informacionit, fotove dhe videove rreth fëmijëve të tyre, siç janë emri i tyre, data e lindjes, adresa e shkollës, aktivitetet sportive dhe emrat e miqve.
Në video, Éabha e vogël ka vizituar një qendër tregtare me prindërit e saj. Një burrë i panjohur e përshëndet Éabha-n me emrin e saj. Kur nëna e saj e pyet nëse e njeh, ajo tund kokën nga frika.
Pastaj një grua e panjohur i uron 8-vjeçares “Gëzuar Ditëlindjen” për ditëlindje, ndërsa pak më poshtë në barin e qendrës tregtare, një burrë e di që vajza e vogël është kthyer në seancat stërvitore të ekipit sportiv, të cilat mbahen çdo të enjte, dhe duket se e di që babai i saj shpesh vonohet për ta marrë.
Burri i panjohur menjëherë nxjerr telefonin e tij celular, shkarkon foto të Éabha-s nga aktivitete të ndryshme që babai i saj kishte postuar në rrjetet sociale dhe i ruan ato.
Në video, prindërit dhe fëmija duken të habitur dhe në të njëjtën kohë të frikësuar që njerëz të panjohur dinë kaq shumë për Éabha-n e vogël.
“Sa herë që ndani jetën e tyre në internet, rrezikoni të ndani të dhënat e tyre personale me botën. Ndalo para se të postosh“, është mesazhi për prindërit me të cilin Autoriteti Irlandez i Mbrojtjes së të Dhënave e përfundon videon.
Videoja ka 12,000 shikime në faqen e Autoritetit Irlandez të Mbrojtjes së të Dhënave (DPC) në Youtube. Në Instagram, videoja aktualisht ka një milion pëlqime dhe më shumë se 4,500 komente.
“Kjo reklamë ngjall një bisedë të madhe rreth ndarjes (së përmbajtjes) dhe privatësisë në familje”, “Reklama më e mirë që kam parë deri më sot”, “Ndjej një lehtësim të madh që i kam mbajtur emrat dhe fytyrat e tyre jashtë linje”, “Fëmijët nuk janë të kënaqur”. “Shpresoj që kjo reklamë t’u hapë sytë disa prindërve”, thonë disa përdorues në komente, ndërsa të tjerë theksojnë se ka ndikues që i përdorin fëmijët e tyre si “përmbajtje” në postimet e tyre.
Mick Moran, një nga ekspertët kryesorë të Evropës në trajtimin e materialeve të abuzimit seksual me fëmijë dhe CEO i shërbimit Hotline.ie (i cili pranon ankesa anonime për përmbajtjen e abuzimit seksual me fëmijë në internet), i tha The Journal se prindërit duhet të jenë jashtëzakonisht të kujdesshëm me postimet e tyre në internet. “Nuk e dimë se si do të përdoret kjo përmbajtje”, tha Moran.
Ai tha se postimet me fëmijë në mediat sociale mund të përdoren për çdo gjë. Materiali mund të përdoret nga pedofilët për kënaqësi seksuale ose për imitim.
Moran argumentoi se prindërit mund të postojnë foto ose video të fëmijëve të tyre në mediat sociale për sa kohë që llogaritë e tyre janë private dhe përmbajtja është e arritshme vetëm për një numër të kufizuar përdoruesish dhe jo për të gjithë botën.
Sipas Autoritetit Irlandez të Mbrojtjes së të Dhënave (DPC), fëmijët kur prindërit e tyre postojnë përmbajtje që i shqetëson mund të bëhen viktima të ngacmimit në shkollë ose jeta e tyre personale dhe profesionale mund të ndikohet negativisht në të ardhmen.