Kanë dalë polemika përpara konkursit të bukurisë “Miss Universe 2025” pas dorëheqjes së papritur të njërit prej gjyqtarëve të emëruar, Omar Harfouch, një muzikant dhe kompozitor libanez, i cili u tërhoq nga juria. Tërheqja e Harfouch nga eventi vjen vetëm disa ditë para fillimit të tij, duke përmendur shqetësime në lidhje me integritetin dhe transparencën e procesit të përzgjedhjes.
Njoftimi i tij ka intensifikuar shqyrtimin e procedurave të brendshme të konkursit të bukurisë dhe ka ngritur pyetje rreth mënyrës se si u zgjodhën finalistët e këtij viti. Harfouch deklaroi se dha dorëheqjen pasi mësoi për atë që e përshkroi si një grup jozyrtar i përfshirë në përcaktimin e 30 konkurrentëve më të mirë.
Sipas tij, ky organ dytësor vepronte jashtë dijenisë së gjyqtarëve zyrtarë dhe përfshinte individë me lidhje personale me konkurrentë të caktuar.
Akuzat për konflikt interesi
Ai gjithashtu sugjeroi që dikush me përgjegjësi në lidhje me nxjerrjen e rezultateve ishte pjesë e këtij grupi, duke argumentuar se rrethana të tilla krijonin një konflikt të konsiderueshëm interesi. Vendimi i tij për të dhënë dorëheqjen, tha ai, u përforcua nga një bisedë e ashpër me pronarin e konkursit të bukurisë, Raul Rocha.
Harfouch tha se konflikti i supozuar i interesit përfshinte personin “përgjegjës për numërimin dhe votat, si dhe menaxhimin e rezultateve”.
Pas atij shkëmbimi fjalësh, ai njoftoi se jo vetëm që do të hiqej nga juria, por do të tërhiqte edhe muzikën që kishte kompozuar për programin. Harfouch deklaroi më vonë se u njoftua për komitetin e supozuar jozyrtar përmes mediave sociale, duke e nxitur të bënte publike shqetësimet e tij në Instagram.
Situata u zhvillua më tej kur Organizata e Miss Universe publikoi emrat e komitetit përzgjedhës “Përtej Kurorës” një grup prej tetë personash të promovuar si udhëheqës të fokusuar në komunitet.
Harfouch vuri në dukje se kjo listë nuk e përfshinte atë dhe e kritikoi atë për mosspecifikimin e detyrave të personave të përfshirë, gjë që ai argumentoi se kontribuoi në konfuzion shtesë rreth procesit. Ai gjithashtu pretendoi se individët e identifikuar publikisht nuk ishin të njëjtët njerëz që shërbenin si gjyqtarë prapa skenave.