“Është falas dhe gjithmonë do të jetë”, ka qenë slogani që Facebook ka mbajtur për më shumë se një dekadë.
Prej vitit 2008 ky slogan të shfaqej menjëherë sapo hapje faqen kryesore, megjithatë ditët e fundit është vënë re një ndryshim.
Ky slogan është ndryshuar dhe thuhet se pas kësaj, Mark Zuckerberg ka në plan që ta bëjë Facebook-un me pagesë.
“Është i shpejtë dhe i lehtë”, është kjo logoja e re e Facebook dhe në asnjë vend nuk përmendet se ai është falas.
Nuk dihet ende qëllimi i ndryshimit të sloganit, megjithatë duke marrë parasysh që numri i përdoruesve rritet çdo ditë edhe më shumë, për të ruajtur sigurinë Mark Zuckerberg mund të marrë një vendim të tillë dita-ditës.
Megjithatë duhet të presim derisa vetë ai të japë një deklaratë zyrtare.