Duke ecur në pasarelën e Marc Jacobs për shfaqjen e koleksionit Resort 2017, të ftuarit u përshëndetën nga një manekinë me një bluzë me logo nga MTV. Bluza që u ripërsërit me versione të ndryshme në pasarelë është pasarëdhëse e Coca-Cola-s, të sjellë nga Jacobs tre pranvera më parë.
Jacobs nuk është kundër kapitalizmit të një trendi të momentit, duke e provuar edhe në koleksionin e ri. Është gjallëria, mungesa e respektit për gjërat që merren seriozisht dhe gatishmëria për “thyerjen” e kornizave që e bën atë të veçantë nga kolegët e tij në Nju-Jork.
“Ne e morëm Vjeshtën (koleksionin) dhe e sollëm atë në mënyrë ironike, shkuam nga YouTube pas te MTV. Unë jam i shkatërruar, si flokët e modeleve”, tha ai në prapaskenë. “Thjesht parajsa, kjo ide imagjinare”.
Reale ose virtuale, ai pikturoi thuajse një pikturë: vizat e zebrave të miksuara me dizajnin e leopardit, ndërsa fustanet me dantella vijnë me lule tropikale. Shumë prej paraqitjeve ishin pa kuptim, shumë prej tyre ishin argëtuese dhe ai sigurish do të shesë shumë bluzë me logon e MTV.
Burimi: Vogue