“Hello Kitty” ka frymëzuar koleksione nga çdo fushë, nga shishet e verës te kapelat e basketbollit. Karakteri i njohur si “Sanrio” është tani muza e bashkëpunimit e ColourPop, që u prezantua më 1 nëntor, në kohë për ditëlindjen e 42-të.
Ky është bashkëpunimi më i madh për ColourPop, ku modelon Karrueche Tran dhe influencuese të tjera të modës.
Produktet e bukurisë variojnë nga 5-42 dollarë dhe përfshijnë nëntë nuanca të reja të markës, me buzëkuqët mat, metalikë dhe me shkëlqim dhe katër nuanca të reja makijazhi për sytë.
Do të ketë gjithashtu një çantë makijazhi dhe kutinë që përfshijnë, ruzhin, shkëlqyesin dhe pluhurat për sytë.
“Që kur ColourPop u prezantua në 2014-n, ne përdorëm programin e bashkëpunimit për të treguar perspektiva të ndryshme të bukurisë dhe “Hello Kitty” është ikona e fundit që bën këtë”, tha themeluesja, Laura Nelson.
Burimi: Elle