E dini se kush është reklama më e shtrenjtë e të gjitha kohërave?
Gati dy dekada më parë, botët e modës dhe filmit u bashkuan në një mënyrë që bëri histori. Në vitin 2004, u publikua reklama nr. 5 e The Film për aromën legjendare Chanel No. 5, me aktoren fituese të çmimit Oscar, Nicole Kidman, dhe të drejtuar nga karizmatiku Baz Luhrmann. Është reklama televizive më e shtrenjtë e bërë ndonjëherë, me një kosto prodhimi prej 33 milionë dollarësh, ekuivalente me rreth 52 milionë dollarë sot.
Prodhimi zgjati vetëm 3 minuta, që do të thotë se çdo sekondë kushtoi afërsisht 275,000 deri në 288,000 dollarë. Por rezultati justifikoi çdo qindarkë. Estetika e filmit, e frymëzuar nga stili romantik i Moulin Rouge!, u kombinua me luksin që karakterizon shtëpinë e modës Chanel.
Nicole Kidman luajti rolin e një ylli filmi që përpiqet t’i shpëtojë vëmendjes për të përjetuar një histori dashurie të ndaluar me një të panjohur, luajtur nga Rodrigo Santoro. Roli i Kidman erdhi me një tarifë mbresëlënëse prej 3 deri në 3.7 milionë dollarë, ndërsa ajo mbante veshur një krijim mahnitës të modës së lartë të dizenjuar nga Karl Lagerfeld , i cili mbikëqyri drejtimin krijues të fushatës.
Kolona zanore e filmit bazohej në një vepër nga Claude Debussy, duke i shtuar një nivel tjetër elegance prodhimit të përgjithshëm.