Japonia po përballet me mungesë të produkteve të Asahi, përfshirë birrën e njohur Asahi Super Dry dhe çajet Famimaru, pas një sulmi të madh kibernetik që ka paralizuar operacionet e kompanisë në vend. Shumica e fabrikave të Asahi janë ndërprerë që nga e hëna, pasi sulmi preku sistemet e porosive dhe shpërndarjes.
Rrjeti i dyqaneve japoneze, përfshirë 7-Eleven, FamilyMart dhe Lawson, paralajmëruan klientët për mungesa të pritshme të këtyre produkteve. Në një deklaratë të premten, Asahi tha se nuk mund të japë një afat të qartë për rikuperimin, por ka nisur përpunimin manual të porosive dhe dërgesave për të siguruar furnizimin.
Presidenti dhe CEO i Asahi, Atsushi Katsuki, kërkoi falje për ndërprerjen dhe konfirmoi se po merren masa alternative për të mbajtur produktet në dispozicion për konsumatorët. FamilyMart tha se çajet e shishura Famimaru do të jenë të pakta ose të papërfshira për një periudhë, ndërsa 7-Eleven ndaloi përkohësisht dërgesat e birrës Asahi Super Dry.
Supermarketet japoneze po planifikojnë të furnizohen me alternativa për të minimizuar ndikimin te konsumatorët. Ngjarja rikthen shqetësimet për sigurinë kibernetike dhe rëndësinë e masave emergjente për industrinë ushqimore dhe të pijeve.
Ekspertët paralajmërojnë se ky incident mund të shërbejë si një thirrje zgjimi për kompanitë e tjera të mëdha në Japoni që të forcojnë mbrojtjen ndaj sulmeve kibernetike.