Jaguar, prodhuesi i makinave luksoze, ka zbuluar një logo të re, si pjesë e një strategjie të re për të theksuar kalimin e markës në një “epokë të re” dhe orientimin e saj drejt makinave elektrike. Ky ndryshim vjen pas 102 vitesh histori dhe pas një periudhe të gjatë me automjete me motorë me djegie të brendshme.
Logoja e re, e cila ka shkronjat e fjalës “Jaguar” të shkruara kryesisht me shkronja të vogla, përveç “G” dhe “U” që janë të shkruara me shkronja të mëdha, është krijuar për të reflektuar një dizajn modern dhe të personalizuar, i cili shpreh modernizimin e markës.
Ky hap është pjesë e një ndryshimi më të gjerë, që synon të përshtatet me kërkesat e tregut të makinave elektrike dhe të sjellë vlerat tradicionale të Jaguar në një formë më bashkëkohore. Kompania ka planifikuar që të fillojë prodhimin e makinave elektrike nga viti 2026 dhe është duke investuar për të sjellë automjete që janë të qëndrueshme dhe të përshtatshme për të ardhmen.
Aktualisht, në tregun amerikan është në dispozicion vetëm modeli F-Pace SUV, ndërkohë që Jaguar ka ndaluar shitjet në Britani. Megjithatë, marka ka shprehur angazhimin për të rikthyer prestigjin e saj dhe për të zhvilluar produkte të reja që janë të përshtatshme për kërkesat e një audiencë më të re dhe bashkëkohore.
Gerry McGovern, kreu krijues i Jaguar Land Rover, shpjegoi se ky ndryshim është një rikthim te thelbi i markës, duke ruajtur vlerat tradicionale dhe duke i përshtatur ato për një audiencë më të gjerë dhe bashkëkohore.