H&M do të prezantojë një markë të re të quajtur “Arket”, që i shtohet markave “& Other Stories”, “COS”, “Cheap Monday”, “Monki” dhe “Weekday”.
Sipas “Business of Fashion”, “Arket” do të jetë një “dyqan modern që do të ofrojë produkte esenciale për meshkujt, femrat, fëmijët dhe shtëpinë” dhe do të shesë produktet e tij bashkë me një seksion të produkteve që nuk janë nga marka “H&M”-s.
Marka e re do të ketë çmime pak më të shtrenjta se produktet e “H&M”-s, p.sh. bluza që mund të nisin nga 42-120 dollarë.
Veç modës, dyqanet do të përfshijnë një lokal nordik, ku mund të blini ushqim të shëndetshëm ose ta konsumoni aty.
“Ne besojmë se është e rëndësishme për një klient modern, që të sjellë marka të ndryshme bashkë, nën një çati dhe për ta bërë këtë më të përshtatshme për ta”, tha Ulrika Bernhardtz, drejtor kreativ i “Arket” për BOF.
“Arket” do të hapet fillimisht në Lodër, më pas në Bruksel, Kopenhagën dhe Mynih.
Burimi: BOF