Tesla po lufton një betejë të ashpër ligjore për të përmbysur një vendim historik prej 329 milionë dollarësh në lidhje me një aksident në Florida.
Rasti nuk ka të bëjë vetëm me kompaninë e Elon Musk, por prek edhe thelbin e debatit rreth drejtimit autonom dhe kufijve të përgjegjësisë së shoferit dhe prodhuesit.
Çështja fillon në vitin 2019, kur një Tesla Model S u përplas me një Chevrolet Tahoe të parkuar në Miami, duke rezultuar në vdekjen e 22-vjeçares Naibel Benavides Leon, ndërsa partneri i saj Dillon Angulo u plagos rëndë.
Shoferi, George McGee, pranoi se i ra telefoni celular, u përkul për ta kapur dhe u mbështet te automjeti që të frenonte vetë. Pavarësisht pranimit të neglizhencës, juria e gjeti Teslën përgjegjëse me 33%, duke i dhënë 42.5 milionë dollarë dëmshpërblim dhe 200 milionë dollarë dëmshpërblim ndëshkues.
Argumenti i paditësve se kompania i “ekzagjeroi” aftësitë e Autopilot, duke kultivuar një ndjenjë sigurie të tepruar, duket se ka luajtur një rol vendimtar.
Tesla kundërshtoi duke thënë se asnjë kompani tjetër nuk mund ta kishte parandaluar aksidentin, pasi shoferi shkeli pedalin e gazit, duke anashkaluar çdo mekanizëm mbrojtës.
“Për sa kohë që ka makina, do të ketë shoferë të pakujdesshëm”, tha kompania, duke argumentuar se dënimi i sjelljes së pamatur të një personi do të pengojë inovacionin dhe do të kushtojë jetë njerëzish në të ardhmen.
Çështja nuk ka të bëjë vetëm me një aksident me makinë apo kompensim financiar, por me të ardhmen e teknologjive autonome.
Nëse gjykata mbështet përgjegjësinë e Teslës, kjo krijon një precedent ligjor që mund të rëndojë çdo prodhues që eksperimenton me sisteme gjysmë-autonome. Nga ana tjetër, nëse apeli pranohet, kjo përforcon pikëpamjen se përgjegjësia përfundimtare do t’i mbetet gjithmonë shoferit.
Tesla po kërkon ose një rigjykim ose një ulje të shumës. Vendimi pritet me shumë interes, pasi do të përcaktojë jo vetëm kursin e kompanisë, por edhe kufijtë midis premtimit teknologjik dhe përgjegjësisë njerëzore.