Kompania e shpërndarjes së produkteve të bukurisë Ipsy, po përballet me reagime të ashpra pasi zbuloi se Khloe Kardashian është bërë fytyra më e re e markës.
Ndërsa fansat e yllit të reality show-t e mirëpritën lajmin, shumë shprehën zhgënjimin e tyre me zgjedhjen e kompanisë, duke iu referuar pamjes gjithnjë në ndryshim të Khloe-s, e cila është akuzuar për Photoshop dhe operacione plastike.
Ipsy njoftoi lajmin në faqen e saj në Facebook të hënën në mbrëmje, duke shkruar: “Njihuni me partnerenn tonë më të re të markës Khloe Kardashian! Ja gjithçka që duhet të dini për pasionin e saj për bukurinë”.
![]()
Kompania vendosi edhe linkun në blogun e saj me një përshkrim të gjatë të dashurisë së Khloe-s për produktet e bukurisë dhe listën e artikujve kozmetikë të domosdoshëm.
Por postimi u dynd me dhjetëra komente nga klientët, shumë prej të cilave ishin negative.
“Pasioni i saj për bukurinë paska një fytyrë krejt të re”, shkruante një person.
![]()
“Ne duam një grua të vërtetë, dikë që mund të shijohet, dikë me një fytyrë të vërtetë, dikush që është e thjeshtë. Kjo nuk është e tillë”, vijoi një tjetër.
Ipsy është një shërbim i personalizuar që u dërgon abonentëve çanta të mbushura me produkte bukurie dhe kozmetike për një tarifë mujore që varion nga 12 deri në 37 dollarë.
Pasi mësuan se Khloe u bë pjesë e saj, disa klientë thanë se po konsiderojnë anulimin e abonimeve të tyre.
![]()