Dolce & Gabbana ishte fituesi më i madh në dasmën luksoze të Kourtney Kardashian dhe Travis Barker në Itali.
Vula e markës luksoze italiane ishte në të gjithë dasmën e çiftit në Portofino fundjavën e kaluar, me çiftin e lumtur që kaloi kohë në jahtin e stilistëve, duke shkëmbyer “Pranoj”. Dasma e zhvilluar në Villa Olivetta në pronësi të Dolce & Gabbana dhe duke transportuar mysafirë andej-këtej me varka të veshur me printimet e firmave të shtëpisë së modës.
Dolce & Gabbana pajisën me veshje jo vetëm nusen dhe dhëndrin, por edhe të gjithë familjen Kardashian-Jenner gjatë gjithë fundjavës. Ata duke ofruan një seri stilimesh për motrat Kim, Khloé, Kylie, Kendall dhe të ëmën Kris, madje edhe shoqëruesen e nuses dhe mbajtësin e unazës.
Ndërsa marka ishte e shpejtë për të mbyllur raportet se kishte sponsorizuar festimet- “stilistët ishin të lumtur që organizonin këtë rast shumë të veçantë”, thotë një përfaqësues i Dolce & Gabbana. Dasma tashmë i ka fituar kompanisë një shumën prej 25,4 milion dollarësh në vlerën e ndikimit në media, sipas firmës së performancës së markës Launchmetrics.
“Vlera e ndikimit në media është mënyra se si ne i caktojmë një vlerë monetare performancës së markës. Llogaritet vlera e çdo postimi, çdo ndërveprimi, çdo artikulli, ” thotë Alison Bringé CMO e “Launchmetrics”. Ajo shtoi se duke qenë se kanë kaluar vetëm disa ditë që kur Kravis lidhi martesën, këto shifra janë “super paraprake” dhe do të vazhdojnë të rriten gjatë javës.
“Është një sasi e çmendur e vlerës së ndikimit në media për 24 [apo më shumë] orët e para,” shton ajo.