TikTok nuk ndalet kurrë së gjeneruari mikro-trende dhe trende për pothuajse gjithçka në jetën tonë. Fusha në të cilën ai spikat janë marrëdhëniet njerëzore dhe personale. Shumë herë një eksperiment i thjeshtë duket se merr formën e pranimit të përgjithshëm brenda platformës, edhe nëse nuk ka bazë shkencore pas tij. Kush do ta harrojë teorinë e portokallit apo sfidën e ketchup-it, të cilat pak kohë më parë kishin përmbytur platformën.
Trendi më i fundit quhet Grupi 7 dhe të gjithë përdoruesit e Tik Tok duan të jenë pjesë e tij. Është një grup “misterioz” që bashkon miliona përdorues, personazhe të famshëm dhe madje edhe marka, me gjithnjë e më shumë njerëz që duan të bëhen anëtarë.
@sophiajamesmusic Group 7 who are you
Si filloi
Trendi u krijua nga muzikantja Sophia James, e cila vendosi të eksperimentonte me algoritmin e TikTok, ndërkohë që promovonte edhe këngën e saj të re, “So Unfair”. Ajo ngarkoi shtatë video të njëpasnjëshme, duke i dhënë secilës një “ekip” të ndryshëm – nga 1 deri në 7 – varësisht nga rendi në të cilin u postuan. Videoja e shtatë, me mbishkrimin “Nëse po e shikoni këtë video, jeni në ekipin 7”, u bë menjëherë virale.
Eksperimenti evoluoi në diçka shumë më të madhe se një promovim muzikor. Fraza “Grupi 7” filloi të shfaqej kudo, duke krijuar një “klub” jozyrtar ku të gjithë donin të bënin pjesë.
Çfarë është Grupi 7?
Është një shaka dixhitale e brendshme që ka marrë identitetin e vet. “Grupi 7” është shoqëruar me konceptet e të qenit i ftohtë, inteligjencës dhe fuqisë sociale. Përdoruesit vetëidentifikohen si anëtarë, duke deklaruar se është grupi më “elit” në TikTok. Shumë e krahasojnë grupin me një “klub vajzash tërheqëse” ose një komunitet online që rrezaton besim dhe ekskluzivitet.
Fraza “supremacia e Grupit 7” dominon, ndërsa marka dhe personazhe të famshëm si Madelyn Cline, si dhe kompani si Sainsbury’s dhe Argos, tashmë kanë marrë pjesë në këtë trend.
Si përcaktohet se cilit grup i përket dikush?
Fillimisht, anëtarësimi në një grup varej nga ajo se cila nga shtatë videot e Sophia James shfaqej në burimin e secilit përdorues. Megjithatë, ndërsa videoja e shtatë mblodhi më shumë angazhim, shumica e njerëzve u “bashkuan” me Grupin 7 – duke krijuar një formë të re identiteti dixhital. Tani, anëtarësimi nuk ka të bëjë vetëm me algoritmin, por me lidhjen me diçka më të madhe, një komunitet të bazuar në trend dhe një ndjenjë përkatësie.
Fuqia e Grupit 7 nuk kufizohej vetëm në ekran. Sophia James, e cila e nisi gjithçka, njoftoi takimin e parë të Grupit 7 në Londër, duke konfirmuar se një moment i kulturës pop në TikTok mund të përkthehet në takime të jetës reale dhe përvoja kolektive.