S’do të jetë më si më parë! Logoja e re e Audi për makinat elektrike është një hap i rëndësishëm drejt inovacionit dhe modernizimit të markës.
Me zëvendësimin e unazave ikonike me shkronja në pjesën e përparme të logos, Audi po bën një deklaratë të fuqishme për të ardhmen e mobilizimit dhe përparimin në automobilistikë. Kjo logo e re reflekton vizionin dhe angazhimin e kompanisë për të inovuar dhe për të përparuar në fushën e makinave elektrike.
Me këtë hap, Audi dëshiron të rrisë sipërmarrjen dhe të ndikojë në tregun e makinave elektrike, duke i bërë më tërheqës për blerësit potencialë.
Katër unazat e Audi janë përdorur fillimisht nga Auto Union dhe përfaqësonin katër prodhuesit më të mëdhenj të makinave në Gjermani: Audi, Chemnitz, DKW dhe Horch që asokohe kishin një aleancë.